کد خبر : 1998398 | 09 بهمن 1402 ساعت 23:16 | 16K بازدید | 7 دیدگاه

تن‌هاخ اینجا گیر افتاده است

اسطوره یونایتد :فن کجاست، فقط حاشیه داریم

ریو فردیناند، اسطوره یونایتد، اعتراف کرد که اریک تن‌هاخ نمی‌تواند روی بازیکنانش در منچستریونایتد حساب کند که خودشان را تیتر رسانه‌ها نکنند.

اسطوره یونایتد :فن کجاست، فقط حاشیه داریم

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته مارکوس رشفورد، مهاجم یونایتد، در حالی که اعلام کرده بود به دلیل سرماخوردگی نمی‌تواند در تمرینات یونایتدها شرکت کند، برای بار دوم در یک کلوپ شبانه در بلفاست دیده شد. او به دلیل این اتفاق بازی یکشنبه شب تیمش در جام حذفی مقابل نیوپورت را از دست داد و تن‌هاخ اعتراف کرد که باید با این حادثه "داخلی" در تیمش کنار بیاید.

فردیناند، مدافع سابق منچستریونایتد، در برنامه تحلیلی در کانال یوتوب خود، از اینکه تن‌هاخ به دلیل حواشی خارج از زمین نمی‌تواند روی مسائل فوتبالی در باشگاه تمرکز کند، ابراز تاسف کرد: "تن‌هاخ در این تیم خوب شروع کرد. ولی واقعا چند تیم در دنیا همزمان اینقدر توقع، اینقدر مسائل دراماتیک و اینقدر بازیکن ناسازگار دارد؟

1984657

اعتماد نکته کلیدی است. آیا این مربی می‌تواند به بازیکنانش اعتماد کند که روی فوتبال متمرکز بمانند و خودشان را الکی تیتر رسانه‌ها نکنند؟ او نمی‌تواند. او در حال حاضر نمی‌تواند به آنها اعتماد کند تا به او اجازه دهند تنها روی فوتبال تمرکز کند."

تن‌هاخ از ابتدای ورودش به یونایتد با کریستیانو رونالدو، جیدون سانچو و مارکوس رشفورد درگیری‌های علنی پیدا کرده است و شایعاتی دیگر هم درمورد برخورد با بازیکنان دیگری چون رافائل واران و آنتونی مارسیال به گوش رسیده‌ است.

رشفورد قبلا هم پس از باخت ناامیدکننده یونایتد مقابل منچسترسیتی، حواشی مشابهی را ایجاد کرده بود. شیاطین سرخ 3-0 از شاگردان پپ گواردیولا شکست خوردند و بلافاصله بعد از آن رشفورد برای جشن تولد 26 سالگی خود راهی یک کلوپ شبانه سطح بالا شده بود. برنامه در آنجا در ساعت 3:30 صبح به پایان رسید، البته مشخص نیست که رشفورد تا آن زمان در این کلوپ مانده بود یا خیر.

دیدگاه‌ها