کد خبر : 1998369 | 10 بهمن 1402 ساعت 04:45 | 20.9K بازدید | 10 دیدگاه

با کره بازی نکرده‌اید می‌توانید کلین‌شیت کنید

کنایه مدافع کره: اگه می‌تونی از ما گل نخور!

اوه هیون-گیو، مهاجم تیم ملی فوتبال کره جنوبی، معتقد است که این تیم اگر طبق برنامه‌های تمرینی پیش برود، توانایی شکست عربستان در یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا را خواهد داشت.

کنایه مدافع کره: اگه می‌تونی از ما گل نخور!

به گزارش "ورزش سه"، اوه هیون-گیو، مهاجم تیم ملی فوتبال کره جنوبی، پیش از بازی در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا 2023 مقابل عربستان سعودی اعتماد به نفس خود را با کلمات جالبی نشان داد.

تیم ملی فوتبال کره جنوبی تمرینات پیش از بازی مقابل عربستان سعودی در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا را در کمپ العقله شهر دوحه برگزار می‌‌‌کند.

1984605

اوه هیون-گیو قبل از جلسه تمرینی در جمع خبرنگاران گفت: "همه اعضای تیم با یک عقیده منسجم خود را برای بازی مقابل عربستان آماده می‌کنند. خودم به شخصه به این بازی مانند یک فینال نگاه می‌‌کنم. تمام تمرینات لازم را پشت سر گذاشته‌ام و آن را با عملکردم نشان خواهم داد نه با کلمات."

انتقادات زیادی نسبت به تیم ملی کره وجود دارد که در مرحله گروهی عملکرد ضعیفی داشته است. با این حال اوه هیون-گیو گفت که مشکلی درون تیم وجود ندارد و با روحیه بالا تمرینات را سپری می‌کنند.

او گفت: "سون هیونگ مین همیشه باروحیه است. به ویژه او سعی می‌کند با گفتن کلمات زیبا یا شوخی با مهاجمان و هافبک‌ها به آنها روحیه بدهد. بازیکنان جوان هم سعی می‌کنند به ایجاد یک فضای خوب کمک کنند. شما می‌توانید آن را از بیرون تیم هم ببینید. ممکن است نگرانی‌هایی در مورد جو تیم وجود داشته باشد، اما ما مرحله گروهی را به خوبی پشت سر گذاشتیم و مشکل خاصی وجود ندارد."

عربستان با هدایت روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیایی، عملکرد خوبی در خط دفاعی داشته و در سه بازی مرحله گروهی تنها یک گل از روی ضربه پنالتی دریافت کرد. با این حال، اوه هیون-گیو خیلی نگران آمار نیست.

اوه هیون-گیو با کری برای عربستان گفت: "ما قدرت عربستان را آنالیز کرده‌ایم و اگر عملکردی را که تمرین کرده‌ایم به نمایش بگذاریم، برنده می‌شویم. چرا گل‌های کمی دریافت کرده‌اند؟ به این خاطر است که هنوز مقابل کره بازی نکرده‌اند! حتی اگر گلی نزنم و تیم برنده شود، مهم نیست. من با چو گوئه سونگ که مانند برادرم است، زیاد صحبت کردیم، قطعا روی مهاجمان فشار وجود دارد، اما آنها باید گل بزنند تا شناخته شوند. مربی هم از مهاجمان گل می‌خواهد. من خلاقانه بازی خواهم کرد و گل می‌زنم."

دیدگاه‌ها