کد خبر : 1998204 | 09 بهمن 1402 ساعت 12:35 | 61.1K بازدید | 48 دیدگاه

امباپه زیر قولش نزد: با همان شرایط قبلی در رئال

کیلیان امباپه حاضر به تغییر توافقی که با فلورنتینو پرز داشته نیست و می‌خواهد با شرایط قبلی که پذیرفته بود به رئال مادرید برود.

امباپه زیر قولش نزد: با همان شرایط قبلی در رئال

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه حاضر نیست شرایطی که از قبل با رئال مادرید توافق کرده بود را تغییر دهد و روی قولش به فلورنتینو پرز می‌ماند.

قرارداد امباپه با پی اس جی در تابستان آینده به پایان می‌رسد و با توجه به خبر توافق او با رئال مادرید، هنوز قراردادش تمدید نشده است.

به گزارش "رادیو مارکا"، امباپه از گذشته در مذاکرات متعدد با فلورنتینو پرز با رئال مادرید به توافق رسیده بود. برخی از اعضای خانواده امباپه به او پیشنهاد کردند مبلغی بالاتر از آنچه با رئال مادرید توافق کرده بود را درخواست کند و سپس حاضر به امضای قرارداد با این باشگاه اسپانیایی شود.

1984346

مارکا تایید کرده که امباپه این پیشنهاد را رد کرد و می‌خواهد روی توافقی که با فلورنتیو پرز به‌عنوان رئیس رئال داشته، بماند.

در تابستان گذشته امباپه بیش از هر زمان دیگری به رئال مادرید نزدیک بود و گفته می‌شد که تیم فرانسوی را ترک می‌کند اما در نهایت حاضر شد یک‌سال دیگر در پاریس بماند.

امباپه هنوز تصمیم خود را اعلام نکرده و به‌صورت دقیق مشخص نیست که با رسیدن تابستان آینده می‌خواهد به رئال برود یا در پاری سن ژرمن بماند.

دیدگاه‌ها