کد خبر : 1998145 | 09 بهمن 1402 ساعت 04:09 | 21.6K بازدید | 8 دیدگاه

انتقادات به سرمربی آلمانی تمامی ندارد

کلینزمن به خبرنگاران گفت بمانند، پاسخ بد خبرنگاران!

یورگن کلینزمن سرمربی تیم ملی کره جنوبی به خبرنگاران کره‌ای گفته تا برای فینال آسیا اقامت خود را تمدید کنند.

کلینزمن به خبرنگاران گفت بمانند، پاسخ بد خبرنگاران!

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتبال کره جنوبی در دیدار سوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر، مقابل تیم ملی مالزی به تساوی ۳-۳ رضایت داد و این نتیجه در شرایطی به دست آمد که کره جنوبی با نتیجه ۳ بر دو از مالزی جلو بود. 

هیچکس در میان فوتبال دوستان به کیفیت بالای کره در قیاس با مالزی شک ندارد و زمانی که سه شوت از سمت مالزی، هر سه گل می‌شود باعث می‌شود تا ذهن علاقه‌مندان فوتبال آسیا گمان کند که این تیم برای فرار از جدال با ژاپن حاضر به تساوی شده است؛ چرا که در صورتی که کره جنوبی صدرنشین می‌شد در مرحله یک هشتم نهایی با ژاپن رودررو می‌شد اما حال با تساوی مقابل مالزی باید خود را برای رویارویی مقابل عربستان سعودی آماده کند.

یکی از اتفاقات بحث برانگیز این بازی لبخند ملیح کلینزمن هنگام دریافت گل سوم بود و این موضوع باعث شد تا خبرنگاران کره‌ای امروز از او با کنایه بپرسند: ما باید اقامت خود را تمدید کنیم، آیا واقعاً خوب است که تا فینال رزرو کنیم؟

یورگن کلینزمن با آرامش گفت: به سرعت آن را تمدید کنید. مهم اعتماد به نفس است. ما برای پیروزی به اینجا آمده‌ایم، اهداف روشنی داریم و به خودمان ایمان داریم. اگر در پایان تورنمنت قهرمان نشدیم، می‌توانید از ما انتقاد کنید، این وظیفه من است که این را تحمل کنم اما اکنون لطفا ما را باور کنید و از ما حمایت کنید.

1980946

اگر چه رسانه‌های کره با توجه به پیروزی ۳ بر یک کره مقابل بحرین و همچنین دو تساوی مقابل اردن و مالزی مقداری دچار اضطراب شدند اما یورگن کلینزمن در آرامش کامل به سر می‌برد.

۸ سال پیش در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، هواداران تیم ملی آمریکا با بنرهای «کلینزمن را آتش بکشید» و همچنین انتشار مقاله «کلینزمن متوهم است» تیم او را دچار شوک کردند اما کلینزمن اعتماد به نفس خود را نمایش داد. او درباره این اتفاق گفت: قبلاً هرگز چنین چیزی را تجربه نکرده بودم اما آن را به نمایش خودمان تبدیل خواهم کرد که همه آن را به خاطر بسپارند.

علی‌رغم خوشبینی کلینزمن، ایالات متحده آمریکا در نهایت نتوانست به روسیه برود و مرد آلمانی اخراج شد. رسانه‌های آمریکایی درباره او نوشتند: کلینزمن از زمانی که در تیم ملی ایالات متحده کار خود را آغاز کرد، چنین بوده است. او یک لاف‌زن توخالی بود. این نوع خوشبینی بی‌امان همیشه شخصیت اصلی کلینزمن بوده است. زمانی دلگرم کننده بود، اما اکنون به نظر یک توهم است.
اکنون رسانه‌های کره‌ای نسبت به وضعیت سرمربی خودشان مشکوک هستند اما امید دارند تا خوش‌بینی او این بار تبدیل به یک حقیقت شود.

منبع: نیوزوان کره

دیدگاه‌ها