کد خبر : 1998133 | 09 بهمن 1402 ساعت 00:23 | 77.1K بازدید | 11 دیدگاه

علی علیپور منتظر ورود (عکس)

نام مهاجم ایرانی ژیل ویسنته جزو نفرات ذخیره تیمش مقابل ویتوریا گیمارش است.

علی علیپور منتظر ورود (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال ژیل ویسنته که علی علیپور در آن عضویت دارد، از ساعت 24 یکشنبه شب (به وقت ایران) در ورزشگاه سیداجه د بارسلوس مقابل تیم رده پنجمی ویتوریا گیمارش قرار گرفته است.

علی علیپور در روزهایی که شایعه بازگشتش به پرسپولیس به طور جدی مطرح شده، اکنون در لیست نفرات ژیل ویسنته مقابل ویتوریا گیمارش قرار گرفته و جزو نفرات ذخیره دیده می‌شود.

مهاجم ایرانی ژیل ویسنته پس از غیبت در چهار مسابقه پیاپی و دوری از سه بازی لیگ برتر و یک دیدار جام حذفی پرتغال به دلیل آسیب دیدگی، در جدال هفته گذشته برابر پورتیموننسی به فهرست تیمش بازگشت و به عنوان یار جانشین به زمین رفت که امشب هم احتمال این اتفاق برای او رخ بدهد.

علی علیپور در فصل جاری لیگ برتر پرتغال به دلیل آسیب دیدگی نتوانسته بیش از چهار بازی انجام بدهد که امیدوار است این شرایط برای او تغییر کند و به ترکیب ژیل ویسنته برسد یا شرایط بازگشتش به پرسپولیس فراهم شود.

1984248

تیم فوتبال ژیل ویسنته با پنج پیروزی، چهار تساوی و 9 شکست در این فصل 19 امتیازی و تیم دوازدهم جدول لیگ برتر پرتغال است که در صورت برتری مقابل ویتوریا گیمارش صعود دو تا چهار پله‌ای خواهد داشت.

دیدگاه‌ها