کد خبر : 1998103 | 09 بهمن 1402 ساعت 06:00 | 17.1K بازدید | 12 دیدگاه

تولد در کمپ ژاپن: سامورایی‌ها به هم کیک پرت کردند!

آکیرا ایتاکورا، ستاره ژاپن، تولد 27 سالگی خود را کنار هم‌تیمی‌هایش جشن گرفت.

تولد در کمپ ژاپن: سامورایی‌ها به هم کیک پرت کردند!

به گزارش "ورزش سه"، مدافع تیم ملی ژاپن و بروسیا مونشن گلاد باخ که این روزها در اردوی آماده سازی تیم ملی برای بازی در جام ملت‌ها در دوحه قطر به سر می‌برد، روز تولد 27 سالگی خود را در کنار هم تیمی‌هایش جشن گرفت. قبل از شروع تمرین عمومی، به پیشنهاد تاکه فوسا کوبو، هافبک میانی تیم، بازیکنان و کادر فنی به همراه بچه‌های مدرسه ژاپنی دوحه که برای تماشای تمرین آمده بودند، در دو خط صف کشیدند تا تونلی انسانی تشکیل دهند و کیک تولد به سر و صورت ایتاکورا بزنند.

او بعد از این مراسم گفت: "دیگر جوان نیستم و نمی‌خواهم تولدم را جشن بگیرم. افراد زیادی از من کوچکتر هستند. و من دیگر احساس جوانی نمی‌کنم. من دیگر از کهنه کارها هستم و باید احساس مسئولیت بیشتری بپذیرم."

1984195

در ادامه این مصاحبه باز هم دیگر ستاره‌های تیم ملی با این بازیکن و کیکش شوخی کردند و حسابی دست و صورت این ستاره را به کیک آغشته کردند.

در بازی روز بیست و چهارم مقابل اندونزی او روی نیمکت نشست و بازی را از روی سکوها تماشا کرد. بعد از بازی، هاجیمه موریاسو، سرمربی تیم توضیح داد: "متاسفم، اما من باید به استفاده از بازیکن دیگری فکر می‌کردم."

1984198

 اگرچه او دلیل دقیقی ارائه نکرد، اما گویا این ستاره مونشن گلادباخ کمی بیمار بوده است. ایتاکورا در این مورد گفت: " بله من حالم خیلی خوب نبود. این تصمیمی بود که پس از صحبت با آقای موریاسو برای تیم گرفته شد. این تغییر کمک به تیم برای پیروزی بود."

ژاپن در آن بازی با نتیجه 3 بر 1 پیروز شد و به عنوان تیم دوم به مرحله گروهی صعود کرد و در روز سی و یکم به مصاف بحرین خواهند رفت.

 از آنجایی که شش روز تا بازی با بحرین باقی مانده است، بازیکنان یک روز تعطیل خواهند داشت تا استراحت کنند. ایتاکورا گفت: "من استراحت خوبی داشتم، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهم این است که برای مسابقه آماده شوم."

دیدگاه‌ها