کد خبر : 1997935 | 08 بهمن 1402 ساعت 12:59 | 33.9K بازدید | 20 دیدگاه

ناراحتی ژاوی از لاپورتا: حق نداری کنار من باشی!

ژاوی، سرمربی بارسلونا، به خوان لاپورتا اجازه نداد که در نشست خبری شب گذشته کنارش حضور داشته باشد.

ناراحتی ژاوی از لاپورتا: حق نداری کنار من باشی!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و دوم لالیگا در ورزشگاه خانگی‌اش به مصاف ویارئال رفت و با نتیجه باورنکردنی و عجیب 3-5 برابر این تیم شکست خورد. 

این باخت باعث شد که ژاوی پس از پایان این بازی  در جلسه فوری که در ورزشگاه با حضور مدیران ارشد بارسا تشکیل شده بود شرکت کند و تصمیمش را برای ترک نیمکت این تیم در پایان فصل به اطلاع آنها برساند و بگوید که قصد دارد آن را به صورت رسمی هم اعلام کند. 

حالا کادناسر خبر داده است که لاپورتا در جریان این جلسه از ژاوی خواست که چنین خبری را در این مقطع از فصل به صورت علنی اعلام نکرد، چون از نظر او زمان درستی برای این کار نبود ولی ژاوی معتقد بود که انجام این کار برای او ضروری است.

1978122

پس از آن بود که لاپورتا از ژاوی خواست که اگر مایل است به او اجازه دهد که در نشست خبری حضور پیدا کند و کنارش بنشیند اما ژاوی حاضر به پذیرش این درخواست هم نشد تا نشان دهد که از وضعیت موجود چندان راضی نیست. 

لاپورتا امیدوار بود که بتواند تا جایی که ممکن است از مربی جوان تیمش حمایت کند اما موفق به انجام این کار نشد و این خود ژاوی بود که تصمیم به جدایی گرفت.

دیدگاه‌ها