کد خبر : 1997909 | 08 بهمن 1402 ساعت 11:37 | 11.9K بازدید | 10 دیدگاه

واکنش جالب به تصمیم کلوپ: جدایی باشکوه!

هواداران اسپانیایی لیورپول معتقد هستند که سبک جدایی یورگن کلوپ، مربی آلمانی، از این باشگاه باعث شده است که او بزرگ‌تر از قبل شود.

واکنش جالب به تصمیم کلوپ: جدایی باشکوه!

به گزارش "ورزش سه"، کلوپ هفته گذشته در تصمیمی ناگهانی و با انتشار ویدیویی اعلام کرد که قصد دارد در پایان فصل جاری به دوران حضورش در آنفیلد و روی نیمکت لیورپول پایان دهد. 

این خبر تمامی هواداران لیورپول در سراسر دنیا را در شوک فرو برد و باعث شد که آنها به شدت از این اتفاق ابراز نگرانی و ناراحتی کنند و فریادهای تو هرگز تنها قدم نخواهی زد خیلی زود به سکوت و حتی صدای عذاب‌آور کشیده شدن گچ روی تخته سیاه تبدیل شد. 

یان مک گینس، رییس کانون هواداران لیورپول در شهر خیخون، که پیش از این به عنوان مشاور زبان شناس در بی‌بی‌سی فعالیت کرده است در این باره گفت: «دلایل این خداحافظی کاملا طبیعی و مربوط به ماهیت وجودی کلوپ است. فوتبال به حدی از او انرژی گرفته است که نیاز به زندگی کردن به سبک دیگری دارد.»

1983625

دیو گوئریرو، رییس کانون هواداران لیورپول در بیلبائو، در این باره اظهار داشت: «ما این خبر را خیلی زود شنیدیم. اولین چیزی که به آن فکر کردم این است که هیچ شیطنتی در کار نیست! این مسئله شوخی نبود چون ویدیویی از سوی صفحه رسمی باشگاه منتشر شد، همه شوکه شده بودند. این بمبی بود که روی سر ما افتاد. 

جدایی او احساس بزرگی از غم و خلأ را در این تیم ایجاد خواهد کرد. او شبیه به بیل شنکلی است و دوران حضورش در این تیم هرگز از یاد نخواهد رفت. وقتی به این باشگاه آمد، همه ما افتضاح بودیم و او خیلی زود توانست ما را به فینال لیگ اروپا برساند اما حالا باید چه کرد؟

چه کسی باید هدایت این تیم را برعهده بگیرد؟ انتخاب من ژابی آلونسو است که عملکرد بسیار خوبی داشته است. او از شرایط و نحوه مدیریت و عملکرد لیورپول هم باخبر است. امیدوارم که باشگاه پروژه کلوپ را دنبال کند.»

دیدگاه‌ها