کد خبر : 1997840 | 08 بهمن 1402 ساعت 00:30 | 15.6K بازدید | 24 دیدگاه

کوپر: یازده مرد با قلب آهنین برابر ایران بازی می‌کنند

سرمربی تیم ملی سوریه می‌گوید که بدون ریسک و با توجه به بضاعت تیمش به مصاف ایران می‌رود.

کوپر: یازده مرد با قلب آهنین برابر ایران بازی می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های ملی ایران و سوریه در دیداری حساس از مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا، روز چهارشنبه در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه شهر دوحه به مصاف هم می‌روند.

تیم ملی سوریه که با چهار امتیاز در رده سوم گروهش قرار گرفت، موفق شد برای اولین بار در تاریخ خود جواز حضور در این مرحله را به دست بیاورد. در حالیکه ایران با کسب 9 امتیاز و صدرنشینی گروه، راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

در آستانه این دیدار، هکتور کوپر سرمربی آرژانتینی تیم ملی سوریه تأکید کرد که ترسی از دیدار برابر ایران ندارد و برای این مسابقه، یازده مرد با قلب آهنین را انتخاب می‌کند.

1983815

کوپر در مصاحبه که در صفحه رسمی فدراسیون فوتبال سوریه در فیس‌بوک منتشر شد، گفت: من به تیم ملی ایران احترام می‌گذارم ولی از آنها نمی‌ترسم. ما بازی دفاعی را انجام نخواهیم داد، اما با توجه به توانایی‌های تیمم بدون ریسک بازی می‌کنیم.

وی ادامه داد: برای بازی سخت مقابل ایران، یازده مرد با قلب آهنین را انتخاب می‌کنم که بدون ترس در زمین مسابقه حاضر شوند تا به بالاترین نقطه از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا برسیم.

سرمربی سوری‌ها در پایان خاطرنشان کرد: از هواداران سوریه می‌خواهم در این تقابل سخت، از ما حمایت کنند و ما هر کاری که بتوانیم برای شاد کردن آنها انجام خواهیم داد.

دیدگاه‌ها