کد خبر : 1997790 | 08 بهمن 1402 ساعت 02:29 | 55K بازدید | 33 دیدگاه

در صورت صعود احتمالی:

ژاپن با آماری شگفت‌انگیر به ایران می‌رسد

تیم ملی ژاپن با 58 گل در 17 بازی متوالی رکورد فوق‌العاده‌ای در اختیار دارد.

ژاپن با آماری شگفت‌انگیر به ایران می‌رسد

به گزارش ورزش سه، تیم ملی ژاپن در 17 مسابقه آخری که به میدان رفته در تمامی دیدارها موفق به گلزنی شده و این آماری فوق‌العاده به حساب می‌آید و در صورت پیروزی و صعود و گلزنی مقابل بحرین ایران نوزدهمین مسابقه آنها خواهد بود و مدافعان ایران می‌توانند کار بزرگی در آن مسابقه انجام دهند!

ژاپنی‌ها آخرین باری که در یک دیدار گلی وارد دروازه حریف نکردند در مسابقات جام‌جهانی 2022 مقابل کاستاریکا بود و پس از آن در بازی‌های جام‌جهانی 2022، مقدماتی جام جهانی 2026، بازی‌های دوستانه و جام ملت‌های آسیا در هر مسابقه حداقل یک گل به ثمر رساندند.

آنها در این 17 مسابقه با 58 گل میانگین 3.4 گل در هر مسابقه را دارند که آمار شگفت‌انگیزی به حساب می‌آید، آنها در این دیدارهای مقابل اسپانیا، آلمان، ترکیه، کلمبیا و... گلزنی کرده‌اند و حریف‌هایشان رقبای آسان آسیایی نبوده‌اند!

1982571

قدرت خط حمله ژاپن غیر قابل انکار است و حضور بازیکنان مستعد و باتجربه در این تیم نشان از توان‌فنی و فردی این تیم در خط حمله دارد اما آسیب‌پذیری آنها در خط دفاعی می‌تواند نقطه روشنی باشد که در صورت تقابل احتمالی در مرحله بعدی حذفی ایران با وارد کردن فشار بیشتر به خط دفاعی این تیم خط هافبک و حمله‌ این تیم را تحت تاثیرقرار دهد و اجازه خودنمایی به آنها ندهد.

باید دید روند گلزنی‌های ژاپن تا کجا ادامه خواهد داشت و مدافعان ایران می‌توانند این رکورد فوق‌العاده را پایان دهند یا اتفاقات دیگری رقم خواهد خورد.

دیدگاه‌ها