کد خبر : 1997755 | 07 بهمن 1402 ساعت 17:05 | 10.5K بازدید | 10 دیدگاه

حدادی: پول داشتیم، بهتر عمل می‌کردیم

پرسپولیس برای جذب سرمربی مشکل مالی دارد

عضو هیئت مدیره پرسپولیس اعلام کرد این باشگاه برای جذب سرمربی مشکل مالی دارد.

پرسپولیس برای جذب سرمربی مشکل مالی دارد

به گزارش ورزش سه، در شرایطی که برانکو ایوانکوویچ امروز آخرین پيشنهاد باشگاه پرسپولیس برای هدایت این تیم را رد کرده و اخبار مختلفی مبنی بر سرمربیگری اوسمار ویرا در این تیم دارد، عضو هیئت مدیره این باشگاه اعلام کرد مشکلات مالی باعث شده‌اند که پرسپولیس در جذب گزینه‌های خود مشکل داشته باشد.

پیمان حدادی درباره روند جذب سرمربی پرسپولیس توضیح داد: از اشخاص مختلفی صحبت شده و در یکی دو روز گذشته مجددا مدیریت با آقای برانکو صحبت کرد و ایشان ساعت ۱۰-۱۱ از طریق آقای چلنگر برای بار سوم عذرخواهی کردند. مابقی گزینه‌ها را ما عمدتا به خاطر مشکل مالی نمی‌توانیم جذب کنیم.

او ادامه داد: سیاست ما در مدیریت این است که مثل مدیران قبلی نیاییم فقط تعهد ایجاد کنیم و پرداخت بدهی را برای مدیران بعدی بگذاریم. هر چند که ما اکثر بدهی مدیران قبلی را پرداخت می‌کنیم و مشکلات بسیار زیاد است؛ نمونه بارز آن مطالبات آقای رادو بود که بیش از ۱۰۰ میلیارد پرداخت کردیم و همچنان درگیر بحث مالی هستیم. ما در مدیریت فعلی به این سمت نخواهیم رفت که تعهدی ایجاد کنیم که آیندگان پرداخت کنند. ما اگر در بحث مالی‌ مشکل نداشتیم، یک مربی در شان پرسپولیس می‌آوردیم. انشالله هر تصمیمی در این خصوص گرفته می‌شود، به خیر و صلاح باشد.

حدادی در پایان در پاسخ به اینکه آیا سرمربی اوسمار قطعی شده است، گفت: من در این رابطه نمی‌توانم صحبت کنم.

دیدگاه‌ها