کد خبر : 1997691 | 07 بهمن 1402 ساعت 13:53 | 28.2K بازدید | 27 دیدگاه

رویای دست نیافتنی رم: کلوپ به جای مورینیو!

مدیران رم در رویای متقاعد کردن یورگن کلوپ، مربی آلمانی، برای قبول هدایت این تیم هستند.

رویای دست نیافتنی رم: کلوپ به جای مورینیو!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه رم چند روز قبل و در تصمیمی عیجب و غیرمنتظره به همکاری با ژوزه مورینیو پایان داد و اعلام کرد که دانیله ده‌روسی به جای او روی نیمکت این تیم خواهد نشست. 

قرارداد رم با ده‌روسی تنها تا پایان فصل جاری است و این احتمال وجود دارد که آنها خیلی زود تلاش برای پیدا کردن یک مربی باتجربه بیشتر و سرشناس‌تر را شروع کنند و حالا گزینه جذابی را هم برای این کار پیش رو دارند. 

کلوپ روز گذشته اعلام کرد که در پایان فصل جاری و پس از چندین سال حضور در آنفیلد قصد دارد لیورپول را ترک کند و برای مدتی مشغول استراحت خواهد شد تا بتواند فشارهای چند سال اخیر را جبران کند و انرژی از دست رفته‌اش را برگرداند. 

1983499

حالا TMW خبر داده است که همین موضوع باعث شده است که مدیران باشگاه رم رویای همکاری با این مربی آلمانی را در سر داشته باشند و با وجود این که چنین اتفاقی بسیار دور از دسترس به نظر می‌رسد و قیمت کلوپ هم بسیار زیاد است اما آنها همچنان علاقه زیادی به حضور او در رم دارند. 

رسانه‌های ایتالیایی معتقد هستند که شرایط خاص سری آ و همچنین جالوروسی بدون شک باعث می‌شود که تلاش زیادی برای متقاعد کردن کلوپ نیاز باشد و به همین دلیل حضور او در این تیم بسیار بعید به نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ها