کد خبر : 1997364 | 06 بهمن 1402 ساعت 05:52 | 9.5K بازدید | 5 دیدگاه

الساندرو فلورنزی:

اگر مانیان نمی‌خواست، میلان دوباره به زمین برنمی‌گشت!

الساندرو فلورنزی، ستاره میلان، در مورد آزار نژادپرستانه مایک مانیان گفته است که در بازی مقابل اودینزه تیمش حاضر بود برای این دروازه‌بان زمین بازی را کامل ترک کند.

اگر مانیان نمی‌خواست، میلان دوباره به زمین برنمی‌گشت!

به گزارش "ورزش سه"، مانیان و هم‌تیمی‌هایش در نیمه اول بازی سری آ خود با اودینزه در عصر شنبه گذشته بعد از اینکه این دروازه‌بان مورد آزار و اذیت نژادپرستانه برخی از هواداران اودینزه پشت دروازه قرار گرفت، از زمین خارج شدند و بعد از چند دقیقه با وساطت برگزارکنندگان بازی به زمین برگشتند.

این حادثه باعث محکومیت گسترده در سراسر جهان فوتبال شد. اودینزه تعداد معدودی از هوادارانی را که مشخص شد مرتکب این عمل شنیع شده‌اند را شناسایی و برای همیشه از حضور در ورزشگاه بلوانرژی محروم کرده است.

فلورنزی در صحبت با اسپورت مدیاست ابتدا در مورد توهین نژادپرستانه نسبت به مانیان صحبت کرد: "با ترک زمین، مسئولیت بزرگی را بر عهده گرفتیم، اگر او به ما نمی‌گفت که آماده بازگشت دوباره به زمین است، این کار را نمی‌کردیم. او با بزرگواری‌اش به مسئولان زمین اعتبار دوباره بخشید.
پس از بازی، ما دوباره در مورد آن صحبت کردیم و به عنوان یک تیم از یکدیگر در مورد نحوه رسیدگی به این موضوع نظر پرسیدیم. دیگر گفتن «نژادپرستی را متوقف کنید» کافی نیست، ما نیاز به کارهای مشخص و هدفمند داریم که مانع از این اتفاقات شوند."

1983049

از او پرسیده شد که آیا میلان هنوز هم می‌تواند برای اسکودتو در این فصل با یوونتوس و اینتر مبارزه کند: "اول از همه، ما باید به یوونتوس و اینتر برای این مبارزه قدرتمندانه تبریک بگویم. ما مسیر خودمان را می‌سازیم و در ماه‌های مارس تا آوریل خواهیم دید که کجا هستیم."

از این بازیکن سوال شد که آیا لیگ اروپا برای میلان یک هدف است: "میلان هرگز آن را نبرده است، درست است؟ این که تا به حال آن را نبرده‌ایم باعث می‌شود انگیزه خاصی پیدا کنیم."

او همچنین نظرات خود را در مورد عملکرد خریدهای جدید بیان کرد: "آنها به شکلی استثنایی در تیم حل شده‌اند، فقط باید بهترین شرایط را برای خودشان پیدا می‌کردند. یوویچ حتی پیش فصل را هم انجام نداده بود و حالا مثل نوآه کوافور بسیار خوب شده است."

دیدگاه‌ها