کد خبر : 1997330 | 05 بهمن 1402 ساعت 20:52 | 15.6K بازدید | 12 دیدگاه

گرد و خاک مدیر برنامه‌های صلاح

اینفلوئنسرهای اینستاگرامی در حد کوبیدن صلاح نیستند!

رامی عباس، مدیر برنامه‌های محمد صلاح، به شدت به افرادی که به بازیکنش در روزهای اخیر انتقاد کرده‌اند تاخته است.

اینفلوئنسرهای اینستاگرامی در حد کوبیدن صلاح نیستند!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه مشخص شد صلاح به دلیل مصدومیت رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا را به طور کامل از دست خواهد داد، برخی از مردم مصر شامل افراد نسبتا سرشناس در فضای مجازی در این کشور، ‏در شبکه‌های اجتماعی حملاتی تند و بی‌سابقه علیه صلاح انجام داده و او را به بی‌غیرتی ‏و نداشتن عرق ملی متهم کرده‌اند. 

موج حملات علیه صلاح به حدی بالا گرفته که کاربران مصری برای او هشتگی با عنوان ‏فخر الهرب ساخته‌اند که به معنای "افتخار فراری‌ها" است. این هشتگ بازی با کلمات ‏عبارت فخر العرب به معنای "افتخار عرب" بوده که در مصر به عنوان یکی از لقب‌های ‏محمد صلاح شناخته می‌شود. ‏

1982992

حالا عباس در این باره واکنشی بسیار تند نشان داده است: "اشخاص و اینفلونسرهایی که وقتی محمد را از نزدیک می‌بینند زانوهاشان می‌لرزد و برای گرفتن عکس التماس می‌کنند، حالا سعی کرده‌اند از بدشانسی او برای مصدومیت بدموقع سوءاستفاده کنند و تعهد محمد به کشورش را زیر سوال ببرند. این کارها را هم فقط برای معروفیت بیشتر، کلیک و لایک گرفتن انجام می‌دهند.

می‌خواهم از افرادی که متوجه شده‌اند این صحبت‌ها چقدر بی‌ارزش هستند به صورت افتخاری تشکر کنم. من اسامی هر دو طرف قضیه را در ذهنم دارم.

مهمترین موضوع این است که اکثر شماها محمد را حمایت می‌کنید، پیام من به شما این است که نگران نباشید، چون شخصیت برجسته جهانی او که برای رسیدن به اینجا کمکش کردید بزرگتر از این حرف‌هاست که با شبکه‌های اجتماعی خراب شود. هیچ سوءاستفاده‌گر و ‘اینفلوئنسری’ که دهانش برای سود بردن از شهرت او کف کرده نمی‌تواند این را تغییر دهد!

دیدگاه‌ها