کد خبر : 1997241 | 05 بهمن 1402 ساعت 13:19 | 27.4K بازدید | 6 دیدگاه

خشم کلوپ: درباره صلاح درست حرف بزن!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از زیر سوال بردن وفاداری محمد صلاح نسبت به تیم ملی مصر عصبانی شد.

خشم کلوپ: درباره صلاح درست حرف بزن!

به گزارش "ورزش سه"، بحث درباره بازگشت صلاح به انگلیس و ادامه روند درمانش تحت نظر کادر پزشکی لیورپول همچنان ادامه دارد و موافقان و مخالفان در حال تبادل نظر هستند. 

بعضی از هواداران تیم ملی مصر باور دارند که این اقدام این بازیکن به معنای بی‌اعتنایی به تیم ملی کشورش بود و مدعی شده‌اند که او ارزش و اهمیت بیشتری برای لیورپول قائل است و حتی این ستاره مصری را متهم کرده‌اند که به اندازه کافی به آنها وفادار نیست. 

مطرح کردن سوالی در این‌باره از کلوپ پس از بازی لیورپول برابر فولام که با تساوی 1-1 و صعود این تیم به فینال جام اتحادیه همراه بود خشم و عصبانیت این مربی را به دنبال داشت. 

1982097

سرمربی لیورپول در این‌باره به بین اسپورت گفت: «من اصلا دوست ندارم وارد این بحث با شما بشوم. مصر و لیورپول دقیقا یک هدف دارند. ما هم به دنبال این هستیم که صلاح در سریع‌ترین زمان ممکن بهبود پیدا کند و آماده بازی شود. 

اگر او در کنار تیم ملی کشورش می‌ماند و نمی‌توانست روند درمانش را به درستی طی کند، همه چیز بیشتر از این به تاخیر میفتاد. خصوصا برای مصر اگر بتواند در این تورنمنت صعود کند و به دیدار فینال برسد. بنابراین ما او را برگرداندیم و دلیل این کار دور کردنش از مصر نبود، بلکه می‌خواستیم بهترین درمان ممکن را روی پایش انجام دهیم. پس نباید این صحبت‌ها درباره او مطرح شود.»

دیدگاه‌ها