کد خبر : 1997197 | 05 بهمن 1402 ساعت 08:15 | 94.6K بازدید | 50 دیدگاه

ترجیح می‌دادم با یک گل پیروز شویم اما گل نخوریم؛

سرمربی ژاپن و احساس تاسف عمیق در نشست مطبوعاتی!

سرمربی تیم ملی ژاپن در دور پایانی مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا با نتیجه سه بر یک مقابل اندونزی پیروز شد تا جواز حضور در مرحله بعد را کسب کند.

سرمربی ژاپن و احساس تاسف عمیق در نشست مطبوعاتی!

به گزارش ورزش سه، تیم ملی ژاپن که پس از شکست برابر عراق شرایط سختی را پشت سر گذاشته بود، روز گذشته موفق شد اندونزی را شکست بدهد تا به مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا راه پیدا کند.

هاجیمه موریاسو پس از این بازی در گفتگویی با تمجید از بازیکنانش اظهار داشت: عملکرد تیم ما یکی از دلایل اصلی کسب این پیروزی بود، زیرا تیم ژاپن کاملا یکدل بازی کرد. سطح دفاع و حمله و موفقیت ما در جلوگیری از اشتباهات رخ داده در بازی قبلی مقابل عراق، از عوامل تأثیرگذار در این بازی بودند و از طرفی با توجه به اینکه به یک گل زودهنگام رسیدیم، کارمان آسان کرده و بازیکنان را به سمت پیروزی و کسب سه امتیاز سوق داد.

او همچنین به تمجید از اندونزی پرداخت و گفت: اندونزی با وجود شکست در این دیدار، موفق شد نمایش خوبی را به نمایش بگذارد و فراتر از تصور ظاهر شد.

سرمربی تیم ملی ژاپن با ابراز تاسف از دریافت گل مقابل اندونزی در دقایق پایانی بازی از بازیکنانش خواست تا عملکرد دفاعی و هجومی خود را در مرحله یک هشتم نهایی بهبود بخشند. او گفت: من ترجیح می‌دادم با یک گل پیروز شویم اما کلین شیت کنیم. در این رقابت‌ها برای کسب عنوان قهرمانی لازم است که اشتباه نکنیم و بهترین سطح ممکن را ارائه بدهیم، زیرا مسابقات پیش رو در سطح بالایی خواهند بود.

دیدگاه‌ها