کد خبر : 1997170 | 05 بهمن 1402 ساعت 00:27 | 41.8K بازدید | 41 دیدگاه

حذف شگفتی‌ساز لالیگا از کوپا دل ری

خیرونا با شکست ۳-۲ برابر مایورکا از جام حذفی اسپانیا کنار رفت.

حذف شگفتی‌ساز لالیگا از کوپا دل ری

به گزارش "ورزش سه"، در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فوتبال اسپانیا خیرونا در خانه مایورکا مقابل این تیم قرار گرفت. درنهایت شگفتی‌ساز لالیگا متحمل شکست ۳-۲ شد و با کوپا دل ری خداحافظی کرد.

مایورکا از همان ابتدا برتری‌اش را به مهمان دیکته کرد و نشان داد که رقیبی جدی برای تیم جذاب میشل است. حملات آنها در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی نتیجه خاصی نداشت اما در دقیقه ۲۱ ضربه پای چپ کایل لارین از درون محوطه جریمه تبدیل به گل اول شد.

۷ دقیقه بعد ابدون پرتس با شوتی زیبا از خارج از محوطه جریمه موفق شد گل دوم مایورکا را به ثمر برساند و اختلاف را دو گل کند.

1982722

در حالی که خیرونا تلاش داشت از زیر فشار خارج شود و اختلاف را کم کند، اما باز هم این مایورکا بود که به گل سوم رسید. در دقیقه ۳۱ پس از برخورد توپ به دست یاکوبیشویلی، مدافع خیرونا، داور رای به اعلام پنالتی داد. پرتس پشت توپ ایستاد و با فرستادن توپ به گوشه راست دروازه، خودش را دو و تیمش را سه گله کرد.

در ادامه نیمه اول با نتیجه عجیب ۳-۰ به سود مایورکا خاتمه یافت.

1982723

در نیمه دوم خیرونا کمی جلو کشید و موفق شد از زیر فشار حریف خارج شود. آنها چندین بار تا آستانه گلزنی پیش رفتند اما هر بار مدافعان و دروازه‌بان مایورکا به خوبی مقاومت می‌کردند تا اینکه در دقیقه ۶۷ آنتونیو رایلو مرتکب خطای پنالتی شد و یک فرصت خوب برای بازگشت به خیرونا داده شد.
استوانی مسئولیت ضربه را به عهده گرفت و شوتش را به سمت چپ دروازه زد تا گل اول مهمان به ثمر برسد.

در دقایق باقی مانده مایورکا سعی در کنترل بازی داشت و خیرونا نیز کاملا جلو کشیده بود تا از حذف بگریزد. ساویو در دقیقه ۶+۹۰ گل دوم خیرونا را زد اما برای کامبک خیلی دیر شده بود و شاگردان میشل با شکست ۳-۲ از جام حذفی حذف شدند.

دیدگاه‌ها