کد خبر : 1997012 | 04 بهمن 1402 ساعت 12:34 | 13.9K بازدید | 5 دیدگاه

وعده لیورپول به مصر: صلاح را به فینال می‌رسانیم

باشگاه لیورپول به فدراسیون فوتبال مصر وعده داده که تمام تلاشش را برای آماده کردن محمد صلاح، ستاره این تیم، به کار بگیرد.

وعده لیورپول به مصر: صلاح را به فینال می‌رسانیم

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت صلاح در جریان بازی تیم ملی مصر برابر تیم ملی غنا در دور گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا که با نتیجه 2-2 به پایان رسید باعث شد که او چاره‌ای جز ترک اردوی تیم ملی کشورش نداشته باشد. 

این بازیکن از ناحیه همسترینگ دچار آسیب دیدگی شده و حالا به انگلیس برگشته است تا روند درمانش را تحت نظر کادر پزشکی لیورپول پیش ببرد و امیدوار است که هرچه زودتر آماده بازگشت به میادین و کمک به تیمش در ادامه فصل باشد.

حالا پپ لیندرس، دستیار اول کلوپ، تاکید کرده است که این باشگاه تمام توانش را به کار خواهد گرفت تا در صورت صعود تیم ملی مصر به فینال جام ملت‌های آفریقا، این ستاره مصری بتواند در زمین حضور داشته باشد. 

1981991

او در این باره به خبرنگاران گفت: «هرگز نباید به تعهد محمد صلاح شک کرد. من می‌دانم که مصر از اینکه چنین بازیکنی را در این مسابقات از دست نداده بسیار ناراحت است. ما هم از شنیدن خبر اینکه او مصدوم شده است ناراحت شدیم و فرو پاشیدیم.

تنها دلیلی که کادر پزشکی و کادر فنی لیورپول به این نتیجه رسید که بهتر است او به انگلیس برگردد این است که بتوان بهترین درمان را برای او تجویز کرد تا در صورت صعود تیم ملی مصر به فینال این مسابقات، صلاح بتواند برای آنها به میدان برود.»

دیدگاه‌ها