کد خبر : 1996952 | 04 بهمن 1402 ساعت 00:08 | 28.6K بازدید | 12 دیدگاه

وی‌اِی‌آر مانع مارادونای آفریقایی شد! (عکس)

محمد سانه، ستاره تیم ملی گامبیا، قصد داشت با گلزنی به سبک مارادونا تیمش را از شکست مقابل کامرون نجات دهد اما VAR مانع او شد.

وی‌اِی‌آر مانع مارادونای آفریقایی شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در ‌آخرین هفته دور گروهی مسابقات جام ملت‌های آفریقا، گامبیا و کامرون در دیداری مهم برابر یکدیگر قرار گرفتند.

گامبیا به‌دنبال به‌دست آوردن اولین پیروزی و حفظ شانسش برای صعود به‌عنوان یکی از بهترین تیم‌های سوم بود و کامرون هم برای کسب ۳ امتیاز و صعود مستقیم به میدان رفت.

1982402

در نهایت در دیداری جذاب کامرون ۳-۲ گامبیا را مغلوب کرد و این تیم را در قعر جدول نگه داشت. در لحظات پایانی بازی اتفاقی رخ داد که در شبکه‌های اجتماعی وایرال شد.

در دقیقه ۹۳ و در حالی‌که بازی با نتیجه ۳-۲ به سود کامرون دنبال می‌شد، محمد سانه، مدافع گامبیا، بر روی یک ارسال، مانند دیه‌گو مارادونا در بازی مقابل انگلیس، با دست توپ را به داخل دروازه کامرون فرستاد و بازی را مساوی کرد‌.

1982400

اما تفاوت اصلی این گل با گل دست خدای مارادونا این بود که این دفعه VAR وجود داشت. داور پس از مشورت با اتاق وی‌اِی‌آر و بازبینی صحنه، گل را رد و سانه را با کارت زرد جریمه کرد تا بازی با همان نتیجه ۳-۲ خاتمه یابد.

کاربران در فضای مجازی پس از مقایسه این گل با گل مارادونا، عنوان کردند که اگر در آن زمان نیز وی‌اِی‌آر وجود داشت، گل آرژانتین هم مردود اعلام می‌شد.

دیدگاه‌ها