کد خبر : 1996210 | 01 بهمن 1402 ساعت 12:08 | 41.6K بازدید | 13 دیدگاه

مربی لاس پالماس خطاب به هواداران

هیچکس نباید در ورزشگاه پیراهن رئال بپوشد

لاس پالماس امسال فوق‌العاده کار کرده و با پیروزی دیروز برابر رایووایه‌کانو به رتبه هشتم لالیگا رسید. حریف بعدی این تیم رئال است و گارسیا پیمنتا درخواستی از هواداران داشت.

هیچکس نباید در ورزشگاه پیراهن رئال بپوشد

به گزارش "ورزش سه"، لاس پالماس هم یکی از شگفتی‌سازان این فصل لالیگاست و دیروز با برتری 0-2 در زمین رایو تا رتبه هشتم بالا آمد. تیمی که همواره بین دسته اول و دوم اسپانیا در رفت‌وآمد بوده، امسال قطعا ماندنی است و حتی قصد کسب سهمیه اروپایی را نیز دارد.

1981279

یکشنبه هفته بعد لاس پالماس میزبان رئال مادرید است و این بازی برای مربی کاتالان، گارسیا پیمنتا، اهمیت بالایی دارد. او که سال‌ها مربی تیم دوم بارسا بود و در مقطعی گزینه هدایت تیم اول بارسا نیز محسوب می‌شد، در نشست خبری خود بعد از پیروزی برابر رایو و در پاسخ به سوالی در مورد بازی هفته بعد با رئال پاسخ جالبی داد.

پیمنتا گفت: «الان می‌توانم با اطمینان بگویم که بازیکنانم برابر رئال با همه توان خواهند جنگید و به همان شکلی که همیشه بازی کرده‌ایم، رئال را به چالش خواهیم کشید. اگر در زدن ضربات نهایی دقت کنیم، کسی چه می‌داند، شاید بتوانیم مدعی قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان را غافلگیر کنیم. از هواداران نیز یک خواهش دارم. کسی روز بازی پیراهن رئال مادرید را درون ورزشگاه نپوشد. اصلا کسی با پیراهن سفید به ورزشگاه نیاید و من دوست دارم فقط رنگ زرد را ببینم.»

دیدگاه‌ها