کد خبر : 1996113 | 30 دی 1402 ساعت 21:28 | 23.8K بازدید | 10 دیدگاه

دل هواداران رم هنوز با مورینیو است! (عکس)

هواداران رم با بنرهایی بزرگ در ورزشگاه المپیکو از ژوزه مورینیو، سرمربی سابق تیمشان تشکر کرده‌اند!

دل هواداران رم هنوز با مورینیو است! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی پرتغالی روز سه‌شنبه هفته جاری توسط جالوروسی اخراج شد و به حضور 30 ماهه در داگوت در پایتخت ایتالیا پایان داد. دانیله ده روسی بلافاصله به عنوان جانشین او منصوب شد. این اخراج به دنبال دو شکست پیاپی مقابل میلان و لاتزیو رقم خورد که یکی رم را به رده نهم جدول سری آ تنزل داد و دیگری باعث حذف این تیم از کوپا ایتالیا شد.

مورینیو با قهرمانی در لیگ کنفرانس در اولین فصل خود به سرعت هواداران را مجذوب خود کرد و در دومین دوره حضور خود هم با رم به فینال لیگ اروپا رسید. گویا با وجود فصل ناامیدکننده رم عشق به ژوزه مورینیو هنوز در بین هواداران رم وجود دارد، زیرا آنها  با بنرهای متعدد حمایت از مربی سابقشان را در جریان دیدار امشب تیمشان مقابل هلاس ورونا در ورزشگاه المپیکو نشان دادند. این شامل پوسترهایی برای تشکر از مورینیو و همچنین بنرهایی برای ابراز خشم نسبت به مالکان باشگاه یعنی خانواده فریدکینز می‌شود.

1981132

در یکی از بزرگترین بنرها نوشته شده است: "ما خواستار جام‌ها و جایزه‌ها نبودیم، بلکه فقط احترام به پیراهن و هوادارانش را خواستیم. به رم احترام بگذار و برای مردمش بجنگ!"

1981133

بلافاصله بعد از انتشار خبر برکناری مورینیو بسیاری از هواداران رم برای حمایت و خداحافظی از او به کمپ تمرینی تیمشان رفتند. در آن روز هم در سطح شهر رم پوسترهایی در تشکر از مورینیو و کنایه به مالکان تیم پخش شده بود.

دیدگاه‌ها