کد خبر : 1995799 | 29 دی 1402 ساعت 20:45 | 14.6K بازدید | 6 دیدگاه

جهانبخش و هفدهمین کاپیتان ایران در آسیا

بازوبندی که بازهم دست به دست شد

علیرضا جهانبخش هفدهمین کاپیتان تاریخ تیم ملی در ادوار جام ملت‌های آسیا خواهد بود.

بازوبندی که بازهم دست به دست شد

به گزارش ورزش سه،‌ با اعلام ترکیب تیم ملی پیش از جدال با هنگ کنگ مشخص شد که خبری از حضور احسان حاج صفی در ترکیب تیم ملی نخواهد بود و علیرضا جهانبخش قرار است بازوبند را به بازوی خود ببندد‌.
علیرضا جهانبخش به عنوان چهره‌ای که در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ از جوانان تیم ملی به شمار می‌رفت و پس از آن هم در ۲۰۱۹ به عنوان یک ستاره از لیگ برتر انگلیس انگیزه بسیار زیادی برای درخشش داشت اما حالا او مسئولیت بسیار مهمی را خواهد داشت.

1980271

در تاریخ حضور تیم ملی در ادوار جام ملت‌های آسیا، ۱۶ بازیکن بازوبند کاپیتانی را به بازو بستند و در دوره گذشته نیز امید ابراهیمی در غیبت اشکان دژاگه مقابل عراق این کار را انجام داد؛ جدای از امید ابراهیمی، حسن حبیبی، مصطفی عرب، پرویز قلیچ خانی، ناصر حجازی، محمد پنجعلی، سیروس قایقران، مجتبی محرمی، علی دایی، مهدی مهدوی کیا، جواد نکونام و اشکان دژاگه پیش‌تر بازوبند کاپیتانی را در چارچوب جام ملت‌های آسیا روی بازوی خود دیده بودند و حالا در این دوره نوبت به حاج صفی رسید که در بازی با فلسطین تیم را رهبری کرد و تیم ملی موفق شد به پیروزی برسد اما حالا نوبت به دیگر ستاره تیم ملی علیرضا جهانبخش رسیده است.
تیم ملی ایران می‌تواند با پیروزی برابر هنگ کنگ در پایان دور دوم مرحله گروهی جشن صعود بگیرد تا فارغ از نتیجه به دست آمده در جدال دور سوم، راهی مرحله بعد شود.

دیدگاه‌ها