کد خبر : 1995249 | 27 دی 1402 ساعت 14:21 | 29.7K بازدید | 17 دیدگاه

جریمه منچستریونایتد به خاطر سرو مرغ خام!

باشگاه منچستریونایتد به دلیل سرو مرغ خام برای مهمانش در اولدترافورد توبیخ شد.

جریمه منچستریونایتد به خاطر سرو مرغ خام!

به گزارش "ورزش سه"، اولدترافورد در تاریخ 21 نوامبر 2023 میزبان رویدادی به نام شی در اولدترافورد بود که با حضور نزدیک به 30 مهمان برگزار می‌شد. 

اتفاق عجیبی که در این مراسم افتاد این بود که بخشی از مرغ‌هایی که به عنوان غذا در این رویداد در ورزشگاه خانگی یونایتد سرو شدند به درستی پخته نشده بود و این موضوع با اعتراض و ناراحتی شدید حاضران همراه شد.
 
منچستر ایونینگ نیوز خبر داده که اداره سلامت و بهداشت منچستر خیلی زود از این موضوع خبردار شد و سعی کرد به جدی‌ترین شکل ممکن تمامی شرایط را بررسی و با اتفاقی که رخ داده بود برخورد کند. 

1979730

نزدیک به 300 تکه مرغ برای این رویداد تهیه شده بود که در این بین 17 سینی که حدود 255 مرغ در آنها قرار داشت با دمای مناسب پخته نشده بودند و همین موضوع باعث ناراحتی مهمانان شده بود. گفته می‌شود هشت مهمان این موضوع را به اطلاع مسئولان رساندند اما توجهی به آنها نشد. 

حالا باشگاه منچستریونایتد به خاطر این بی‌توجهی و اشتباه کارکنانش توبیخ شده و امتیاز آنها که پیش از این پنج بود، به یک تقلیل پیدا کرده است که به هیچ وجه برای آنها خوشایند نخواهد بود و باید تلاش بسیاری برای بهبود این شرایط به کار بگیرند.

دیدگاه‌ها