کد خبر : 1995224 | 27 دی 1402 ساعت 13:20 | 82.3K بازدید | 79 دیدگاه

جنون در یونایتد: 160 میلیون برای ستاره رئال!

باشگاه منچستریونایتد قصد دارد پیشنهادی 160 میلیون یورویی برای جذب وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، ارائه دهد.

جنون در یونایتد: 160 میلیون برای ستاره رئال!

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس در چند فصل اخیر به یکی از ستاره‌های درخشان در ترکیب رئال مادرید تبدیل شده و عملکرد خوبش تحسین بسیاری را برای او به همراه داشته است. 

این بازیکن این هفته در دیدار حساس برابر بارسلونا در فینال رقابت‌های سوپر جام اسپانیا موفق شد هت تریک کند تا نامش را در تاریخ ال‌کلاسیکو به ثبت برساند و علاقه مدیران و هواداران رئال به او بیش از پیش افزایش پیدا کند. 

اما روزنامه اسپورت در خبری جالب مدعی شده است که هزینه جذب کیلیان امباپه در صورت توافق با رئال به حدی بالاست که شاید این باشگاه چاره دیگری جز فروش این ستاره برزیلی نداشته باشد و در این صورت باید پیشنهادهای قابل توجهی را مدنظر قرار دهد. 

1979463

این پیشنهاد از سوی منچستریونایتد ارائه خواهد شد که با حضور سر جیم راتکلیف، میلیاردر سرشناس انگلیسی، به عنوان مالک جدیدش به دنبال جذب بازیکنان تراز اول و تغییر شرایط است و حاضر است مبلغ 160 میلیون یورو را برای انتقال وینیسیوس به اولدترافورد هزینه کند. 

این پیشنهاد هنگفت می‌تواند کمک بسیاری به رئال مادرید کند اما مشخص نیست که آیا این باشگاه حاضر است چنین ریسکی را بپذیرد و با فروش وینیسیوس موافقت کند یا خیر.

دیدگاه‌ها