کد خبر : 1994920 | 26 دی 1402 ساعت 12:46 | 26.9K بازدید | 20 دیدگاه

فداکاری بلینگام برای وینیسیوس: تو هت‌تریک کن!

جود بلینگام، ستاره رئال مادرید، حاضر شد از فرصت گلزنی به بارسلونا بگذرد تا شرایط را برای هت‌تریک وینیسیوس جونیور فراهم کند.

فداکاری بلینگام برای وینیسیوس: تو هت‌تریک کن!

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی پر گل رئال مادرید برابر بارسلونا در دیدار فینال رقابت‌های سوپر جام فوتبال اسپانیا باعث شد که اولین جام قهرمانی فصل برای آنها به دست بیاید. 

وینیسیوس مرد شماره یک رئال مادرید در این بازی بود و موفق شد با سه گلی که به ثمر رساند نقش مهمی را در پیروزی برابر حریف قدیمی ایفا کند و در حد و اندازه‌های یک فوق ستاره برای تیم کارلو آنچلوتی در میدان ظاهر شود. 

پاس گل اول این ستاره برزیلی را بلینگام برای او ارسال کرد اما حالا مشخص شده است که این تنها کمکی نبود که این بازیکن برای به ثبت رسیدن هت‌تریک وینیسیوس به او کرده است. 

1979303

ظاهرا بلینگام قرار بود در نقش پنالتی‌زن اول رئال مادرید پشت ضربه پنالتی اعلام شده به سود این تیم برابر بارسلونا قرار بگیرد اما تصاویر منتشر شده نشان می‎‌دهد که وینی از او خواسته که اجازه دهد ضربه را خودش بزند تا بتواند هت‌تریکش را کامل کند. 

بلینگام هم این درخواست را قبول کرد اما به او تذکر داد که پنالتی بعدی برای خودش است و در نهایت زمانی که وینیسیوس توپ را به گل تبدیل کرد، گلش را به‌خاطر این فداکاری به ستاره انگلیسی رئال تقدیم کرد.

دیدگاه‌ها