کد خبر : 1994885 | 26 دی 1402 ساعت 10:40 | 11.8K بازدید | 13 دیدگاه

هشدار مهم به مدیران: ستاره‌های بارسا پشت ژاوی

بازیکنان بارسلونا همچنان علاقه و اعتماد بسیار زیادی به ژاوی، سرمربی این تیم، دارند.

هشدار مهم به مدیران: ستاره‌های بارسا پشت ژاوی

به گزارش "ورزش سه"، شکست پر گل بارسلونا برابر رئال مادرید در فینال رقابت‌های سوپر جام اسپانیا باعث شد که انتقادها از ژاوی بیشتر از هر زمان دیگری افزایش پیدا کند. 

عملکرد نه چندان خوب بارسلونا در این فصل مشکلات بسیاری را برای این تیم به وجود آورده و باعث شده که فشارها روی بازیکنان و کادر فنی روز به روز بیشتر شود و حالا به نظر می‌رسد که آنها بیشتر از همیشه با این مشکل به‌صورت جدی روبه‌رو هستند.

پیش از این چند رسانه اسپانیایی خبر داده بودند که مدیران بارسا به سرمربی این تیم اعتماد کامل دارند و هیچ صحبتی از تغییر مربی مطرح نیست اما حالا زمزمه‌هایی درباره این که دکو خواهان جدایی ژاوی و استفاده از مربی جدید به جای او است به گوش می‌رسد. 

1979010

حالا روزنامه اسپورت خبر داده که با وجود تمامی انتقادات مطرح شده و همچنین صحبت‌هایی که درباره نظرات مدیران باشگاه درباره ژاوی به گوش می‌رسد، بازیکنان این تیم به‌طور کامل از او حمایت می‌کنند و مایل هستند همچنان به همکاری با این مربی ادامه دهند. 

در این خبر تاکید شده که ژاوی اعتماد بازیکنان بزرگ بارسا را به دست آورده است و آنها در این شرایط سخت در کنارش هستند و برای بهبود اوضاع تلاش می‌کنند.

دیدگاه‌ها