کد خبر : 1994877 | 26 دی 1402 ساعت 09:58 | 47K بازدید | 56 دیدگاه

ستاره بارسا وینی را تهدید کرد: صورتت را له می‌کنم!

صحبت‌های فران تورس، ستاره بارسلونا، درباره وینیسیوس جونیور واکنش بسیاری را به همراه داشته است.

ستاره بارسا وینی را تهدید کرد: صورتت را له می‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، درگیری بین وینیسیوس جونیور و بازیکنان بارسلونا به اتفاقی همیشگی در جریان برگزاری ال‌کلاسیکوها تبدیل شده است و این اتفاق در بازی سوپر جام هم رخ داد. 

در حالی‌که رئال مادرید با چهار گل از حریف پیش افتاده بود، خطای رونالد آرائوخو باعث شد که داور کارت زرد دوم را به او نشان دهد و از زمین بازی اخراجش کند و این اتفاق جو بازی را برای دقایقی متشنج کرد و برخوردهایی را به همراه داشت. 

درگیری وینیسیوس با نیمکت‌نشینان بارسلونا هم یکی از این اتفاقات بود و باعث شد که او بارها با انگشتش عدد چهار را به نشانه چهار گلی که تیمش توانست به حریف بزند رو به آنها نشان دهد. 

1978826

حالا مووی استار تصاویری از تورس منتشر کرده که صحبت‌های عجیبی را روی نیمکت و با دیگر بازیکنان بارسلونا مطرح می‌کند و مشخص است که به شدت از دست این ستاره برزیلی رئال مادرید عصبانی است. 

این بازیکن بارسا رو به دیگر بازیکنان تیمش گفت: «اگر او حرفی به من بزند، به خدا قسم که مشتی به او خواهم زد. اگر این عوضی هر حرفی به من بزند، چنان مشتی به صورتش خواهم زد که له شود.»

این صحبت‌ها اعتراض هواداران رئال مادرید را به همراه داشته که از توهین بازیکن حریف به ستاره تیم‌شان ناراحت به نظر می‌رسند.

دیدگاه‌ها