کد خبر : 1994837 | 26 دی 1402 ساعت 05:45 | 13.1K بازدید | 2 دیدگاه

پرونده مغضوبان مانچینی در کمیته تعیین وضعیت

روزنامه الریاضیه اعلام کرد فدراسیون فوتبال عربستان با بازیکنانی که به گفته مانچینی از حضور در اردوی تیم ملی خودداری کرده‌اند، برخورد خواهد کرد.

پرونده مغضوبان مانچینی در کمیته تعیین وضعیت

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیایی تیم ملی عربستان، روز دوشنبه در کنفرانسی مطبوعاتی اعلام کرد سلمان الفرج، سلطان الغنام و نواف العقیدی از پیوستن به تیم ملی عربستان خودداری کردند.

این صحبت‌های مانچینی باعث تعجب هواداران فوتبال شد و البته واکنش این بازیکنان را هم به دنبال داشت و آنها اظهارات این سرمربی ایتالیایی را تکذیب کردند.

این اتفاقات در حالی رخ داد که مانچینی مدتی قبل الفرج و الغنام را از لیست اولیه تیم ملی عربستان که شامل 30 بازیکن بود حذف کرد، العقیدی را هم دو روز پیش از لیست نهایی تیمش برای جام ملت‌های آسیا خارج کرد.

روزنامه الریاضیه گزارش داد که مدیریت تیم ملی عربستان گزارش مفصلی را به کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال این کشور ازائه خواهد داد که با توجه به آن در خصوص بازیکنان حذف شده تصمیم‌گیری شود و اقدامات لازم بر اساس مقررات صورت بگیرد.

حالا باید دید فدراسیون فوتبال عربستان در نهایت حق را به سه ستاره جامانده از جام ملت‌ها خواهد داد یا گزارش‌های مدیران تیم ملی را تایید کرده و با این بازیکنان برخورد خواهد کرد.

تیم ملی عربستان عصر امروز در اولین دیدار خود در گروه ششم جام ملت‌های آسیا که در قطر برگزار می‌شود، برابر عمان قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها