کد خبر : 1994800 | 25 دی 1402 ساعت 21:58 | 61.5K بازدید | 26 دیدگاه

در انتظار امضای قرارداد مهری با آپوئل

بازیکن سابق استقلال در تست‌های پزشکی تیم جدید

سعید مهری برای عقد قرارداد با آپوئل نیکوزیا، وارد قبرس شده است.

بازیکن سابق استقلال در تست‌های پزشکی تیم جدید

به گزارش "ورزش سه"، نخستین بازیکنی که در نقل و انتقالات زمستانی از استقلال جدا شد، سعید مهری است. بازیکنی که با ثبت قرارداد 160 میلیونی به یکی از سوژه‌های داغ بازار نقل و انتقالات تابستانی تبدیل شده بود، با آبی‌ها فسخ کرد و اکنون همه چیز مهیای همکاری دوباره او و ساپینتو است.

مهری که فصل قبل یکی از مهره‌های اصلی در خط میانی تیم سرمربی پرتغالی بود، یک بار دیگر مورد توجه او قرار گرفته و به همین دلیل ساپینتو نام شاگرد سابقش را به عنوان نخستین خرید زمستانی تحویل مدیران آپوئل داد و این بازیکن نیز در انتظار پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی جهت عقد قرارداد است.

آنگونه که رسانه گل قبرس نوشته، مهری امروز بالاخره توانست مشکلات مربوط به ویزا را حل کند و وارد قبرس شود. این وبسایت نوشته است که بازیکن سابق استقلال فردا در تست‌های پزشکی شرکت می‌کند و در صورت موفقیت، قراردادش را با آپوئل به امضا می‌رساند.

البته پنجره نقل و انتقالاتی آپوئل بسته است و این تیم باید برخی بدهی‌ها را به طلبکاران خود بپردازد و با باز شدن پنجره این باشگاه، قرارداد مهری نیز به صورت رسمی ثبت شده و او می‌تواند برای تیم ریکاردو ساپینتو به میدان برود.

وبسایت اسپورت اف‌ام قبرس نیز در این خصوص نوشته است: این بازیکن 25 ساله به عنوان گزینه شخصی ساپینتو شناخته می‌شود و فوتبالیستی است که راه‌حل‌هایی را در مرکز زمین، برای تکنسین پرتغالی ارائه می‌دهد. فراتر از آن، دومین خبر خوب برای تیم آپوئل وجود دارد، زیرا از لحظه‌ای که سعید مهری به قبرس آمد (که به زودی به صورت رسمی معرفی خواهد شد) انتظار می‌رود که تحریم نقل و انتقالاتی این باشگاه نیز لغو شود.

دیدگاه‌ها