کد خبر : 1994707 | 25 دی 1402 ساعت 16:05 | 16.1K بازدید | 170 دیدگاه

نسلی که می‌خواهد در دوحه طلسم بشکند

نظرتان درباره اولین نمایش ایران در جام ملت‌ها چیست

با چهار گل از فلسطین عبور کردیم و اکنون برای رسیدن به رویای بزرگ 6 گام دیگر پیش روی شاگردان قلعه‌نویی قرار دارد.

نظرتان درباره اولین نمایش ایران در جام ملت‌ها چیست

به گزارش "ورزش سه"، عبور از فلسطین قابل پیش بینی و البته بی دردسر بود تا تیم ملی اکنون با امیدواری بزرگتری در قامت مدعی اصلی جام ظاهر شده و چشم به ادامه مسیر داشته باشد.

اکنون دو بازی دیگر در مرحله گروهی پیش روست و جدال اصلی برای صدرنشینی میان ایران و اماراتی است که در آنها هم در اولین بازی با پیروزی قاطع از سد هنگ‌کنگ عبور کرده بودند. هرچند بعید به نظر امارات بتواند سد راه شاگردان امیر قلعه‌نویی و صدرنشینی آنها در این مسیر شود.

نمایش قاطع ایران خصوصا در فاز تهاجمی بزرگترین امیدواری را برای فوتبال‌دوستان ایرانی شکل می‌دهد تا طلسم ناکامی در جام ملت‌های آسیا بعد از چند دهه شکسته شود.

1979015

هرچند همچنان نباید ژاپن، عربستان، استرالیا، کره جنوبی و حتی قطر را به‌عنوان میزبان دست کم گرفت اما نسل طلایی فوتبال ایران با جاه طلبی بزرگ خود در دوحه حاضر شده و این‌بار نمی‌خواهد با اتفاقی تلخ قطر را ترک کند. خصوصا برای بازیکنانی که قطعا این آخرین فرصت آنها برای تجربه جام ملت‌ها محسوب می‌شود.

بازی اول هر تورنمنتی همیشه سخت است و شاید دریافت گل از فلسطین را نیز بتوان به همین اتفاق مربوط دانست. تیم ملی در تورنمنت قبلی تا نیمه نهایی جام بدون دریافت گل پیش رفته بود و ناگهان مقابل ژاپن با سه گل شکست خورد و حسرت دوباره‌ای شکل داد. اما باید امیدوار بود این نسل بتواند ایران را نزدیک‌تر به افتخار قهرمانی آسیا کند. شما به این نسل و اتفاق بزرگ در قطر امیدوار هستید؟

دیدگاه‌ها