کد خبر : 1994648 | 25 دی 1402 ساعت 13:06 | 36K بازدید | 42 دیدگاه

لاپورتا مدیریت بلد نیست

بارسلونا را باید خراب کرد و از نو ساخت!

ویکتور فونت معتقد است بارسلونا باید به‌طور جدی بازسازی شود و با این شکل مدیریت به جایی نخواهد رسید.

بارسلونا را باید خراب کرد و از نو ساخت!

به گزارش "ورزش سه"، ویکتور فونت، تاجر کاتالان و کاندیدای سابق ریاست بارسا، دیشب از نزدیک شاهد شکست بارسا در فینال سوپرجام اسپانیا در ریاض بود و در کنار جرارد پیکه بازی را تماشا کرد.

پس از بازی، فونت در شبکه‌های اجتماعی از نیاز بارسلونا به یک بازسازی عمیق نوشت و بار دیگر به مدیریت خوان لاپورتا طعنه زد.

1978931

فونت نوشت: «شبی غم‌انگیز و دردناک. شکستی که بار دیگر به ما می‌آموزد که نتایج زمانی حاصل می‌شود که در همه سطوح خوب کار کنید. با صبر و چراغ‌های روشن. هیچ میان‌بری وجود ندارد و مهم نیست چقدر هیجان و شور به هواداران تزریق کنید.»

در ادامه پیام آمده است: «در باشگاهی مثل بارسا همه مهره‌ها باید خوب جا بیفتند. رئیس و هیئت مدیره باید دانش مرتبط داشته باشند و از تصمیم‌گیری‌های روزمره خودداری شود. ساختار ورزشی باید ترکیبی از تجربه و استعداد با مدیران عالی باشد. ما به بهترین متخصصان در هر زمینه نیاز داریم: ورزشی، تجاری و سازمانی.

باز هم می‌گویم که پتانسیل بارسا (بله حتی با این مدل مالکیت) بی‌نهایت است. اگر بهترین‌های هر بخش در باشگاه با قلبشان کار کنند، ما از این راه بیهوده دور می‌شویم. زمان آن فرا رسیده است که باشگاه را دوباره از نو بسازیم و آن را حرفه‌ای و مدرن کنیم. از بالا تا پایین. هر روز که می‌گذرد یک فرصت را از دست می‌دهیم. به بارسا و به کاتالونیا توجه کنید.»

دیدگاه‌ها