کد خبر : 1994634 | 25 دی 1402 ساعت 12:05 | 57.4K بازدید | 37 دیدگاه

تمجید ستاره رئال از بازیکنان بارسا: چه با جنبه!

فدریکو والورده، ستاره رئال مادرید، از برخورد خوب بازیکنان بارسلونا پس از شکست تمجید کرد.

تمجید ستاره رئال از بازیکنان بارسا: چه با جنبه!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار فینال رقابت‌های سوپر جام اسپانیا که در شهر ریاض عربستان برگزار شد به مصاف بارسلونا رفت و موفق شد این تیم را در یک بازی تماشایی با نتیجه 1-4 شکست دهد. 

این پیروزی به معنای فتح اولین جام قهرمانی فصل برای شاگردان کارلو آنچلوتی بود که آن را به جذاب‌ترین و لذت‌بخش‌ترین شکل ممکن به دست آوردند و حالا برای ادامه فصل انگیزه بیشتری دارند و به دنبال جام‌های بیشتر خواهند بود. 

اما این باخت تلخی برای بارسلونا بود، خصوصا که آنها امیدوار بودند بتوانند با عبور از سد حریف قدیمی شرایط نه‌چندان خوب چند هفته اخیر را تغییر دهند و امید بیشتری برای بازگشت به کورس قهرمانی لالیگا به دست بیاورند. 

1978784

با این حال، به نظر می‌رسد که رفتار بازیکنان این تیم پس از قبول این باخت هم بسیار خوب بوده و این موضوعی است که توجه والورده را هم پس از این بازی جلب کرد و باعث شد که این هافبک رئال مادرید از بازیکنان تیم حریف تعریف و تمجید کند. 

والورده پس از پایان مراسم قهرمانی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «بازیکنان بارسلونا پس از این که شکست خوردند رفتار بسیار خوبی با ما داشتند. این نشان‌گر بازی جوان‌مردانه از سوی آنها است.»

دیدگاه‌ها