کد خبر : 1994561 | 25 دی 1402 ساعت 00:46 | 41.2K بازدید | 64 دیدگاه

سرخی روبرتو:

باختن به رئال بدترین اتفاق ممکن است

سرخی روبرتو، ستاره بارسلونا، می‌گوید باخت به رئال مادرید یکی از دردناک‌ترین اتفاقات ممکن است.

باختن به رئال بدترین اتفاق ممکن است

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید موفق شد بارسلونا را ۴-۱ شکست دهد و قاطعانه قهرمان سوپرجام اسپانیا شود. مادریدی‌ها بازی را کاملا بهتر آغاز کردند و در ۱۰ دقیقه اول دو گل به ثمر رساندند.

در ادامه بازی با اینکه لواندوفسکی اختلاف را به یک رساند اما وینیسیوس جونیور با گلزنی از روی نقطه پنالتی خیلی زود دوباره فاصله را دو گل کرد.

1978790

در نیمه دوم نیز علیرغم حملات بارسا، این رئال بود که تیم برتر میدان بود و یک گل دیگر هم زد تا با نتیجه پرگل ۴-۱ بر آبی‌اناری‌ها غلبه کند. سرخی روبرتو که در این دیدار حدود یک ساعت بازی کرد، در پایان بازی نظراتش را درباره این شکست سنگین ابراز کرد.

او گفت:«دو‌ گل ابتدای بازی ضربات زیادی به ما وارد کرد. بعد از پنالتی رئال ما باز هم تلاش کردیم که گل بزنیم اما صادقانه بگویم، ما نابود شده‌ایم؛ اما مجبوریم گذر کنیم و به راه‌مان ادامه دهیم.

شکست مقابل رئال همیشه دردناک است. یکی از دردناک‌ترین اتفاقات ممکن. واقعا عصبانی هستم. نمی‌توانیم این وضعیت را بپذیریم ولی باید قبول کنیم که برای بیرون رفتن از این شرایط باید سخت کار کنیم. پنجشنبه فرصت داریم در رقابت دیگری خودمان را نشان دهیم. از الان باید به آن بازی فکر کنیم. باید از اشتباهات‌مان درس بگیریم. من هنوز ۱۰۰ درصد به این تیم ایمان دارم و مطمئنم از این وضعیت بیرون خواهیم رفت.»

دیدگاه‌ها