کد خبر : 1994523 | 24 دی 1402 ساعت 23:47 | 12.5K بازدید | 6 دیدگاه

آنگه پوستکوگلو:

هر بار تیمم از مشکلات سربلند بیرون می‌آید!

آنگه پوستکوگلو، سرمربی تاتنهام، می‌گوید تیمش با وجود بدشانسی‌ها از نظر مصدومیت‌ها بهترین کیفیت ممکن را ارائه می‌کند.

هر بار تیمم از مشکلات سربلند بیرون می‌آید!

به گزارش "ورزش سه"، امشب در حساس‌ترین دیدار هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر، منچستریونایتد در خانه مقابل تاتنهام به تساوی 2-2 رسید. تاتنهام موفق شد دو بار نتیجه عقب‌افتاده را جبران کند و همین امر باعث شد پوستکوگلو در مصاحبه بعد از بازی از عملکرد شاگردانش راضی باشد.

بولت پرسپولیسدیدار امشب؟
"فکر می‌کنم با توجه به چالش‌هایی که امروز برای شروع بازی داشتیم، عملکرد فوق‌العاده‌ای بود. اینجا زمین سختی است. یک برد امروز می‌توانست به یونایتدها شتاب بیشتری بدهد و برایش انگیزه داشتند. ما خیلی زود یک گل خوردیم، اما این بازیکنان هر بار که با سختی روبرو شده‌ایم، به شیوه‌ای فوق العاده برخورد کردند. به آنها بسیار افتخار می‌کنم.
تلاش فوق العاده‌ای بود و من فکر می‌کنم برخی تاکتیک‌های ما فوق العاده بودند. بدشانس بودیم که بازی را نبردیم. صرف‌نظر از آن، عملکرد و تلاش پسران درجه یک بود."

1978741

بولت پرسپولیسبیماری بازیکنان؟
"یک بیماری مسری در بین بازیکنان ما رواج پیدا کرده و همه مبتلا می‌شوند. برای مثال کولوسفسکی، او تمام هفته را با آن مبارزه کرده است. دستینی اودوگی هم به آن مبتلا شد و چند نفر دیگر، اما واقعاً مهم نیست. اگر پسرها بتوانند چنین عملکردی را منظم داشته باشند، رشد خواهیم کرد."

بولت پرسپولیسانتظار گلزنی از چه کسی را داشتید؟
"رایان میسون مسئول ضربات ایستگاهی تیمم. او در تمام سال کار فوق العاده‌ای انجام داده است!"

بولت پرسپولیستیمو ورنر را چطور ارزیابی کردید؟
"او دو جلسه با ما تمرین داشت، اما مدت‌هاست که در ترکیب ابتدایی قرار نداشته است، فکر می‌کنم از فوتبالش در اینجا لذت خواهد برد. کمی بیشتر تمرین کند و با سرعت ما هماهنگ شود گزینه جالبی خواهد بود.
مهمتر از آن امروز چاره‌ای جز قرار دادن او در ترکیب نداشتم. خودش هم می‌خواست کمک کند. گفت هر کاری از دستم بربیاید انجام می‌دهم و این برای او اعتبار است."

دیدگاه‌ها