کد خبر : 1994510 | 24 دی 1402 ساعت 23:20 | 11.9K بازدید | 15 دیدگاه

موشک لواندوفسکی امید را به بارسلونا برگرداند (عکس)

روبرت لواندوفسکی، ستاره بارسلونا، با گلزنی در بازی مقابل رئال مادرید، تیمش را به کامبک امیدوار کرد.

موشک لواندوفسکی امید را به بارسلونا برگرداند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و بارسلونا در فینال سوپرجام اسپانیا در استادیوم الاول پارک مقابل همدیگر ایستاده‌اند. هر دو تیم برای به دست آوردن اولین جام‌شان در سال ۲۰۲۴ کاملا آماده هستند.

پیش از بازی ژاوی هرناندز، سرمربی آبی‌اناری‌ها، اعلام کرده بود که قرار است بازی نزدیکی باشد و حتی بدون توپ هم قرار است هجومی ظاهر شوند. با این حال اما بازی کاملا به سود شاگردان کارلو آنچلوتی آغاز شد.

ویدئو: 322001

وینیسیوس جونیور در ۱۰ دقیقه ابتدایی بازی ضربات دردناکی به بارسلونا وارد کرد. ۲-۰ به سود رئال. برخی معتقد بودند با این دو گل انگیزه بارسا در همین ابتدای بازی از بین رفته است و بسیاری مدعی بودند تیم ژاوی فرصت زیادی برای جبران دارد و می‌تواند بازی را برگرداند.

1978708

روبرت لواندوفسکی استدلال گروه دوم را ثابت کرد. در دقیقه ۳۳ بازی پس از چند حمله ناموفق از بارسلونا، الکس بالده در سمت چپ توپ را به روی دروازه رئال ارسال کرد. ناچو فرناندز با ضربه سر سانتر را برگشت داد، اما توپ دقیقا در لبه محوطه جریمه به لواندوفسکی رسید. مهاجم لهستانی با یک ضربه روی پای فوق‌العاده به سمت راست دروازه موفق شد اختلاف را به یک گل برساند. ضربه لوا آنقدر محکم بود که شیرجه لونین نیز بی‌تاثیر بود و فقط توانست اثر کمی بر روی توپ بگذارد.

1978707

دیدگاه‌ها