کد خبر : 1994485 | 24 دی 1402 ساعت 22:05 | 13.9K بازدید | 31 دیدگاه

تاکتیک ژاوی در ال‌کلاسیکو: رئال نباید نفس بکشد!

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، می‌گوید به بازیکنانش گفته به رئال مادرید فرصت نفس کشیدن ندهند.

تاکتیک ژاوی در ال‌کلاسیکو: رئال نباید نفس بکشد!

به گزارش "ورزش سه"، در حساس‌ترین بازی این هفته فوتبال اروپا، رئال مادرید و بارسلونا در فینال سوپرجام اسپانیا در استادیوم الاول پارک شهر ریاض به مصاف همدیگر می‌روند.

هر دو تیم با انگیزه‌های زیادی پا به این بازی خواهند گذاشت. کارلو آنچلوتی می‌خواهد اولین جام پس از تمدید قراردادش را به دست بیاورد و در سمت دیگر ژاوی هرناندز قصد دارد با پیروزی در این بازی حساس و کسب عنوان قهرمانی سوپرجام، به تیمش روحیه تازه‌ای تزریق کند و آن را از بحران دربیاورد.

ژاوی در مصاحبه‌اش در کمتر از یک ساعت مانده به بازی، انگیزه‌اش برای پیروزی در فینال سوپرجام را نشان داد و خواسته‌هایش از شاگردانش را ابراز کرد.

1978658

او گفت: «رویکرد و تاکتیک ما امشب تغییر نمی‌کند، باید بدون توپ هم تهاجمی باشیم، باید مانند یک قهرمان ظاهر شویم، توپ را از دست نده. به حریف اجازه نده نفس بکشد. این کارها را انجام بده و جام را ببر.

به بازیکنانم گفته‌ام قدر تک تک توپ‌ها و موقعیت‌ها را بدانند. این فرصت‌ها برنمی‌گردند. به‌خصوص مانند تیمی مانند رئال. در کل فکر می‌کنم بازی خیلی نزدیک خواهد بود، زیرا هر دو تیم موقعیت‌های زیادی ایجاد می‌کنند و هجومی هستند. رئال مادرید تیم بزرگی است. آنها می‌توانند برای ما مشکل ایجاد کنند، ما هم همین‌طور، خواهیم دید. درباره نتیجه چیزی نمی‌توانم بگویم، نمی‌دانم. فقط می‌گویم بازی بسیار نزدیکی خواهد بود.»

دیدگاه‌ها