کد خبر : 1994339 | 24 دی 1402 ساعت 13:17 | 16.2K بازدید | 4 دیدگاه

زننده گل به الهلال دوباره در نساجی (عکس)

هافبک نساجی مازندران با شروع تمرینات به جمع شاگردان لوکاس آلکاراز اضافه شد.

زننده گل به الهلال دوباره در نساجی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دور جدید تمرینات تیم فوتبال نساجی در حالی از دیروز آغاز شد که برخی بازیکنان نیم‌فصل اول در آن حضور نداشتند تا شایعه جدایی آنها جدی شود، اما در این بین بعضی مهره‌های موثرشان مثل محمود قائدرحمتی، محمدرضا آزادی و ... نیز کارشان را زیر نظر آلکاراز آغاز کردند تا مشخص شود فعلا در این تیم ماندنی هستند.

محمود قائدرحمتی که در لیگ بیستم دوران موفقی در نساجی مازندران سپری کرد و پس از دو سال بازی برای آلومینیوم اراک دوباره به قائم‌شهر بازگشت، در دور رفت لیگ برتر 11 بازی برای این تیم انجام داد و در پنج مسابقه لیگ قهرمانان آسیا هم به میدان رفت که یک گل تماشایی هم مقابل الهلال عربستان ماند.

1978439

هافبک بلند قامت نساجی که فصل گذشته سه گل و سه پاس گل در آلومینیوم داشت و در نیم‌فصل هم جزء معدود مهره‌های موثر تیمش بود، با وجود شایعات زیادی مبنی بر جدایی از جمع قائم‌شهری‌ها به کارش در این تیم ادامه داده و به نظر می‌رسد در جمع شاگردان آلکاراز می‌ماند.

نساجی مازندران احتمالا نقل و انتقالات زیادی خواهد داشت و حداقل پنج بازیکن از این تیم جدا خواهند شد و این باشگاه سعی دارد برای تقویت تیمش برای جذب نفرات جایگزین و با کیفیت‌تر اقدام کند.

دیدگاه‌ها