کد خبر : 1994166 | 23 دی 1402 ساعت 19:57 | 2.5K بازدید | 2 دیدگاه

گل نجات‌بخش دقیقه 6+90

ناپولی 2-1 سالرنیتانا: خروج موقتی از بحران

ناپولی در بازی هفته بیستم سری A از سالرنیتانا میزبانی کرد و با نتیجه 2-1 موفق شد تیم قعرنشین را شکست دهد.

ناپولی 2-1 سالرنیتانا: خروج موقتی از بحران

به گزارش "ورزش سه"، در بازی هفته بیستم سری A ناپولی از سالرنیتانا میزبانی کرد و با گل دقیقه 6+90 موفق شد قعرنشین ایتالیا را شکست دهد.

ویدئو: 321838

سالرنیتانا که طی 7 رویارویی سابق با ناپولی برنده نشده بود، از ابتدای این بازی تحت تاثیر فشار حریف بود اما خیلی زود موفق شد بر جو بازی غلبه کند.

ناپولی با گذشت 25 دقیقه از بازی نتوانست خطری روی دروازه حریفش ایجاد کند و در مقابل این سالرنیتانا بود که با یک گل پیش افتاد.

1978176

پس از دریافت پاس دوماگوی براداریک، آنتونیو کاندروا با یک ضربه تماشایی از پشت محوطه جریمه دروازه‌بان حریف را غافلگیر کرد و دقیقه 29 تیمش را پیش انداخت.

اولین ضربه خطرناک ناپولی به سمت دروازه حریف در دقیقه 33 رقم خورد که گیرمو اوچوا ضربه جیووانی سیمئونه را به راحتی سیو کرد.

با نزدیک شدن به لحظات پایانی نیمه اول، ناپولی فشار روی دروازه حریف را افزایش داد تا اینکه یک ضربه پنالتی سرنوشت نتیجه 45 دقیقه نخست را مشخص کرد.

1978177

دقیقه 45 برخورد فدریکو فازیو با سیمئونه موجب شد تا بررسی VAR یک ضربه پنالتی به سود ناپولی اعلام کند. در دقیقه 4+45 این ضربه توسط متئو پولیتانو به گل تبدیل شد.

ناپولی در نیمه دوم انگیزه بیشتری برای کسب برد داشت و با تلاش بیشتر وارد زمین شد. در دقیقه ضربه ینس کایوسته با فاصله کم از کنار دروازه سالرنیتانا به بیرون رفت.

بازی توسط دو تیم متعادل دنبال می‌شد اما میهمان نتوانست تا پایان بازی برابر حملات پی در پی ناپولی را مهار کند و در نهایت در وقت‌های اضافه گل خورد.

در دقیقه 4+90 گیرمو اوچوا موفق شد موقعیت تک به تک را از خویچا کواراتسخلیا بگیرد و سپس ضربه ریباند سیمئونه را مهار کند اما چند لحظه بعد دروازه او باز شد.

1978175

لحظه هیجان انگیز ناپولی در این بازی دقیقه 6+90 فرا رسید. پس از ارسال ضربه ایستگاهی به محوطه جریمه، مدافعان سالرنیتانا در دفع توپ تعلل داشتند تا اینکه امیر رحمانی موفق شد با ضربه پای راست دروازه حریف را باز کرده و طرفداران تیمش را به وجد بیاورد.

ناپولی با این نتیجه موفق شد پس از 4 بازی طعم برد را بچشد و با 31 امتیاز به رده ششم جدول صعود کند. سالرنیتانای قعرنشین هم همچنین 12 امتیازی است.

دیدگاه‌ها