کد خبر : 1993771 | 22 دی 1402 ساعت 00:59 | 108.4K بازدید | 119 دیدگاه

داوید گارسیا، کاپیتان اوساسونا مدعی شد

بارسلونا به ناحق به فینال سوپرکاپ صعود کرد!

داوید گارسیا، کاپیتان اوساسونا، معتقد است حق تیمش مقابل بارسلونا خورده شده است!

بارسلونا به ناحق به فینال سوپرکاپ صعود کرد!

به گزارش "ورزش سه"، در دومین بازی نیمه‌نهایی رقابت‌های سوپرکاپ اسپانیا، بارسلونا و اوساسونا در استادیوم الاول پارک شهر ریاض عربستان برابر همدیگر ایستادند.

در پایان بارسلونا توانست با گل‌های روبرت لواندوفسکی و لامینه یامال در نیمه دوم اوساسونا را شکست دهد و حریف رئال مادرید در فینال شود.

1977601

گل اول بارسا با شائبه‌هایی همراه بود. در حالی که بازیکنان اوساسونا مالکیت را در اختیار داشتند، توپ در نزدیکی میانه میدان به خوزه آرنایز رسید. ناگهان آندریاس کریستنسن سر رسید و تعادل او را به هم زد و مالکیت را در اختیار بارسا قرار داد. در ادامه با پاس زیبای گندوگان، لواندوفسکی موفق شد گل اول را بزند.

بازیکنان اوساسونا به سمت داور رفتند و به او اعتراض کردند. آنها معتقد بودند گل باید به دلیل خطا روی آرنایز مردود اعلام شود اما اتفاقی رخ نداد و گل قبول شد.

داوید گارسیا پس از بازی به‌شدت به تصمیم داور اعتراض کرد و گفت: «همه شما آن را دیده‌اید، درست است؟ خطا روی آرنایز بسیار واضح بود. اگر این اتفاق برای بارسلونا رخ می‌داد، تصمیم داور متفاوت بود. نمی‌دانم که آیا این تصادفی است یا خیر، چون نمی‌خواهم پوپولیست به نظر برسم، اما به‌نظرم این تصمیمات تصادفی نیستند و هدفی پشت آنهاست.»

دیدگاه‌ها