کد خبر : 1993767 | 22 دی 1402 ساعت 00:32 | 20.9K بازدید | 74 دیدگاه

بارسا ۲-۰ اوساسونا: بریم برای ال‌کلاسیکو

بارسلونا موفق شد با پیروزی ۲-۰ به فینال سوپرکاپ صعود کند و حریف رئال مادرید شود.

بارسا ۲-۰ اوساسونا: بریم برای ال‌کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا و اوساسونا در دیدار دوم مرحله نیمه‌نهایی سوپرکاپ اسپانیا در ریاض مقابل هم‌دیگر صف‌آرایی کردند. در پایان شاگردان ژاوی با گل‌های روبرت لواندوفسکی و لامینه یامال حریف را ۲-۰ شکست دادند و به فینال راه یافتند.

ویدئو: 321713

بازی را آبی‌اناری‌ها بهتر آغاز کردند. پس از چند موقعیت نصفه و نیمه، اولین موقعیت جدی بازی در دقیقه ۱۳ خلق شد. جایی که روبرتو توپ را به لواندوفسکی در مقابل دروازه رساند اما ضربه لوا در موقعیتی عالی خوب نبود و دروازه‌بان به راحتی توپ را گرفت.

در دقیقه ۲۰ ایلکای گوندوگان ضربه کاشته‌اش را به‌صورت مستقیم زد و دروازه حریف را تهدید کرد اما دروازه‌بان به خوبی توپ را دفع کرد.

چند دقیقه بعد این‌بار نوبت به اوساسونا رسید. بودیمیر در موقعیتی عالی برابر پنیا قرار گرفت اما ضربه مهاجم اوساسونا با واکنش خوب سنگربان بارسا مواجه شد.

در ادامه نیمه اول هر دو تیم موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و دروازه‌ها به شکل جدی تهدید نشدند. نیمه اول برخلاف بازی پرگل دیشب بین دو تیم مادریدی، گلی نداشت و با نتیجه بدون گل مساوی به پایان رسید.

1977595

نیمه دوم هم با برتری بارسایی‌ها شروع شد اما آنها فقط مالک توپ و میدان بودند و نمی‌توانستند موقعیتی خلق کنند. در نهایت در دقیقه ۵۹ بلوگرانا به هدفش رسید. در دقیقه ۵۹ لواندوفسکی در مرکز محوطه جریمه به توپ رسید و با شوت‌زنی به گوشه دروازه موفق شد تیمش را به برتری برساند.

1977594

در دقیقه ۶۸ ژوائو فلیکس با حرکتی عالی به محوطه جریمه وارد شد اما ضربه او را دروازه‌بان حریف دفع کرد.

در ادامه بارسا سعی در مدیریت بازی داشت و تا حدودی در این امر موفق بود. اوساسونا موقعیت‌های ناقصی داشت اما موفق به تهدید جدی دروازه پنیا نشد. در یکی از موقعیت‌ها ضربه روی پای گارسیا در دقیقه ۸۹ به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۳+۹۰ فلیکس از سمت چپ حرکتی زیبا را آغاز کرد و بازیکنان حریف را به هم ریخت. او یامال را در سمت راست صاحب توپ کرد و ستاره جوان بارسا با شوت به گوشه چپ دروازه، گل دوم را به ثمر رساند.

1977596

در نهایت بازی با نتیجه ۲-۰ به پایان رسید و شاگردان ژاوی در فینال حریف رئال مادرید شدند. ال‌کلاسیکوی سوپرکاپ روز یکشنبه در ریاض برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها