کد خبر : 1993755 | 22 دی 1402 ساعت 07:28 | 53.6K بازدید | 26 دیدگاه

بارسلونا کوین دی‌بروینه جدید را می‌خرد

لوکاس برگوال، ستاره سوئدی، در چند هفته گذشته به بارسلونا لینک شده است و بر اساس گزارش‌ها آبی‌اناری‌ها نیز به دنبال جذب این بازیکن هستند.

بارسلونا کوین دی‌بروینه جدید را می‌خرد

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن ۱۷ ساله یکی از بهترین استعدادهای کشور‌های اسکاندیناوی است و در سوئد معتقدند او کوین دی‌بروینه جدید است. علی‌رغم اینکه او بسیار جوان است، در حال حاضر یک بازیکن ثابت در تیم جرگاردن است و در بسیاری از بازی‌ها عملکرد درخشانی به نمایش گذاشته است.

با این حال، در حال حاضر، بارسلونا در رقابت برای جذب برگوال پیشرو نیست. تیم بوندسلیگایی اینتراخت فرانکفورت در حال حاضر پیشنهاد بالاتری از بارسلونا را ارائه داده است، اگرچه این پیشنهاد هنوز توسط باشگاه و خود بازیکن پذیرفته نشده است، بنابراین کاتالان‌ها هنوز فرصت دارند.

بر اساس گزارش رلوو، بارسلونا می‌خواهد از این فرصت برای جذب او استفاده کند. 
آنها پیشنهاد خود را در روزهای آینده افزایش خواهند داد. انتظار می‌رود پیشنهاد بارسایی‌ها به رقمی نزدیک ۱۰ میلیون یورو برسد‌.

پس از پیشنهاد بارسا در روزهای آینده، دیگر توپ در جرگاردن است. سپس نوبت به توافق با خود بازیکن می‌رسد. باید گفت برگوال انتقال به بارسلونا را به هر یک از باشگاه‌های علاقه‌مند ترجیح می‌دهد. این به بارسایی‌ها مزیت بزرگی در رقابت برای جذب ستاره سوئدی می‌دهد.

دیدگاه‌ها