کد خبر : 1993742 | 22 دی 1402 ساعت 06:00 | 32.6K بازدید | 21 دیدگاه

روز موعود برای استفاده از تجربه‌ها؛

خنده روی چهره این بازیکن تیم ملی نمی‌آید! (عکس)

محمدحسین کنعانی‌زادگان عضوی مهم از تیم ملی به شمار می‌رود و باید نقش مهمی در جام ملت‌های آسیا ایفا کند.

خنده روی چهره این بازیکن تیم ملی نمی‌آید! (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، مجید حسینی و سامان فلاح 4 مدافع میانی تیم ملی در جام ملت‌های 2023 قطر هستند که با این وصف به نظر می‌رسد کنعانی‌زادگان با توجه به شرایط فنی‌ای که دارد، انتخاب اول امیر قلعه‌نویی باشد و زوج او از میان 3 بازیکن دیگر انتخاب خواهد شد.

کنعانی‌زادگان البته روزهای بسیار سختی را در ماه‌های اخیر پشت سر گذاشته. حاشیه او رها نمی‌کند و هر حرف او حتی اگر به شوخی هم بیان شده باشد، برای او بحران‌ساز می‌شود. طی 4 سال اخیر زندگی حرفه‌ای و شخصی کنعانی‌زادگان با حواشی زیادی روبه‌‌رو بوده؛ اتفاقاتی که البته باعث تغییر رفتار این بازیکن و همینطور ارتباطش با هم تیمی‌هایش هم شده است. اگر بیشتر هم به عقب برگردیم، رد پای کنعانی‌زادگان در گلی که 4 سال پیش ایران مقابل ژاپن در امارات دریافت کرد، به وضوح مشخص است.

زندگی همیشه مانند فوتبال با فراز و نشیب همراه است و تجربیات نقشی مهم در ساختن آینده دارند. این همان موهبتی است که این روزها کنعانی‌زادگان دارد و هر چند برخی تجربیاتش با هزینه‌های فراوانی به دست آمده، اما به هر ترتیب او حالا با همین تجربیات و خاطرات مثبت و منفی و البته توانایی فنی بالا به قطر رفته و امیدوار است کاری کند که تمام روزهای دشوار گذشته با کسب یک عنوان تاریخی به دست باد سپرده شود.

دیدگاه‌ها