کد خبر : 1993472 | 20 دی 1402 ساعت 19:53 | 13.1K بازدید | 7 دیدگاه

شکست غیرمنتظره کایسری با علی کریمی

کایسری اسپور در حضور 69 دقیقه‌ای هافبک ایرانی خود برابر کاراگومروک شکست خورد.

شکست غیرمنتظره کایسری با علی کریمی

به گزارش "ورزش سه"، در بازی معوقه هفته شانزدهم سوپر لیگ ترکیه، تیم کایسری اسپور در حالی که مثل دیدارهای اخیرش علی کریمی را در ترکیب و خط میانی داشت و سیدمجید حسینی را برای دومین مسابقه پیاپی در فهرست نمی‌دید، از ساعت 17:30 امروز در استادیوم آتاتورک استانبول مقابل کاراگومروک رده هجدهمی قرار گرفت.

انتظار می‌رفت یاران کریمی و حسینی پس از سه شکست متوالی در سه دیدار اخیرشان در سوپر لیگ ترکیه امروز بتوانند برابر تیم بحران زده و پایین جدولی کاراگومروک نتیجه بگیرند که نتوانستند این کار را انجام بدهند و یک باخت دیگر را با نتیجه‌ای عجیب متحمل شدند.

1977090

کاراگومروک که در چهار مسابقه اخیرش شکست خورده بود، امروز با نتیجه 4 بر یک مقابل کایسری اسپور به برتری رسید تا یاران حسینی و کریمی با این باخت سنگین 29 امتیازی و در رده پنجم جدول سوپر لیگ ترکیه بمانند و نتوانند به رتبه چهارم برسند.

علی کریمی، هافبک ایرانی کایسری اسپور که در فهرست نهایی جام ملت‌های آسیا قرار نگرفته، در مسابقه امروز مقابل کاراگومروک حضور 69 دقیقه‌ای در زمین داشت و هجدهمین بازی فصل خود را انجام داد.

سیدمجید حسینی، مدافع ایرانی کایسری اسپور هم که در این فصل 10 بازی در سوپر لیگ ترکیه انجام داده، به دلیل همراهی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا مقابل کاراگومروک غایب بود.

دیدگاه‌ها