کد خبر : 1993343 | 20 دی 1402 ساعت 11:56 | 21.1K بازدید | 12 دیدگاه

پیشنهاد عجیب به مورینیو: تمدید با شروط خاص!

باشگاه رم قصد دارد پیشنهاد تمدید قرارداد با شرط و شروطی خاص را به ژوزه مورینیو، سرمربی این تیم، ارائه کند.

پیشنهاد عجیب به مورینیو: تمدید با شروط خاص!

به گزارش "ورزش سه"، مورینیو در چند ماه اخیر بارها اعلام کرده که مایل است به حضورش روی نیمکت رم ادامه دهد و هواداران این تیم علاقه زیادی به او دارند. 

خانواده فرایدکین که مالکیت این باشگاه را در اختیار دارند در چند ماه گذشته مشغول بررسی شرایط برای ارائه پیشنهاد تمدید قرارداد به این مربی پرتغالی بودند، چرا که او حالا وارد سومین و آخرین سال از قراردادش با رم شده است که در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید. 

کالچومرکاتو خبر داده که مالکان این باشگاه بالاخره تصمیم نهایی‌شان را در این زمینه گرفته‌اند و قصد دارند قراردادی جدید اما محدود و با شروط خاص را به سرمربی فعلی این تیم ارائه کنند و امیدوار هستند که او این پیشنهاد را بپذیرد.

1976733

اولین شرط این قرارداد این است که این تمدید تنها یک ساله خواهد بود و بندی برای تمدید خودکار آن برای دومین سال وجود دارد که تنها در صورتی فعال خواهد شد که مورینیو بتواند سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را به دست آورد. 

بودجه رم به دلیل قوانین فرپلی مالی به شکل قابل توجهی کم است و این باشگاه باید یک مدیر ورزشی جدید هم استخدام کند و به همین دلیل مدیران رم امیدوار هستند که بتوانند در این وضعیت مورینیو را که بیشتر از یک سرمربی صرف در این باشگاه است حفظ کنند.

دیدگاه‌ها