کد خبر : 1993010 | 19 دی 1402 ساعت 06:16 | 16.1K بازدید | 32 دیدگاه

پذیرایی مسی‌ها در ورزشگاه جدید و با حضور تماشاگر

استقلال در رفسنجان، دیگر خبری از جنجال نیست!

مس و استقلال در شرایطی در جام حذفی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند که این بار خبری از جنجال‌های مربوط به حضور تماشاگران نخواهد بود.

استقلال در رفسنجان، دیگر خبری از جنجال نیست!

به گزارش "ورزش سه"، با انجام قرعه‌کشی جام حذفی مشخص شد که استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات باید به رفسنجان برود و مقابل مس قرار بگیرد.

این مسابقه در شرایطی برگزار می‌شود که دیدار قبلی دو تیم در رفسنجان با حواشی زیادی همراه بود؛ مسی‌ها در لیگ برتر با توجه به ناآماده بودن ورزشگاه جدید خود در ورزشگاه شماره دو از استقلال پذیرایی کردند؛ ورزشگاهی که در لیگ بیست و سوم مجوز ورود تماشاگران را به خاطر نداشتن گیت‌های الکترونیکی به دست نیاورد.

1976518

به همین خاطر قبل از آن مسابقه استقلالی‌ها نسبت به بدون تماشاگر برگزار شدن بازی گلایه‌های زیادی کردند و حتی تهدیدهایی از سوی آنها مبنی بر عدم حضور در زمین هم مطرح شد. در نهایت چند دقیقه به شروع بازی مس و استقلال درهای ورزشگاه مس از سوی یگان ویژه باز شد و تماشاگران وارد شدند.

حالا اما در بازی آینده مس رفسنجان و استقلال خبری از حواشی این‌چنینی وجود نخواهد داشت؛ مسی‌ها مدت‌هاست دیدارهای خانگی خود را به ورزشگاه شیک و تازه تاسیس در رفسنجان برده‌اند و نه تنها ورود تماشاگران به این ورزشگاه آزاد است که بانوان هم مجوز ورود گرفته‌اند.

با این تفاسیر بازی مس و استقلال هم در جام حذفی با حضور تماشاگران در ورزشگاه شماره یک صنعت مس رفسنجان برگزار می‌شود و به نظر می‌رسد این بار خبری از حواشی و جنجال‌های معمول نباشد.

دیدگاه‌ها