کد خبر : 1992963 | 18 دی 1402 ساعت 20:03 | 31.5K بازدید | 94 دیدگاه

مسئولان باید زود دست به کار شوند؛

نگرانی تالشی‌ها بابت میزبانی از تراکتور در قلعه عقاب‌ها

هواداران تیم فوتبال چوکای تالش نگران گرفتن میزبانی این تیم در ورزشگاه اختصاصی خودشان هستند.

نگرانی تالشی‌ها بابت میزبانی از تراکتور در قلعه عقاب‌ها

به گزارش "ورزش‌ سه"، سه سال پیش که چوکای تالش پس از نزدیک به دو دهه توانست به رقابت‌های لیگ دسته اول راه پیدا کند، مسئولان سازمان لیگ اجازه میزبانی در ورزشگاه پوریای ولی یا همان قلعه عقاب‌ها را از سبز‌پوشان تالشی گرفتند تا یکی از دلایل عمده سقوط سریع چوکا به دسته دوم همین موضوع و بازی کردن در ورزشگاه سردار جنگل رشت باشد. 

با این حال، طی این مدت اصلاحات موردنیاز نظیر بزرگتر شدن زمین چمن ورزشگاه پوریای ولی در تالش انجام شد و تیم فوتبال چوکا توانست پس از سقوط به دسته دوم رقابت‌های خود را در ورزشگاه اختصاصی‌اش میزبانی کند.

1976433

ساعاتی پیش قرعه‌کشی مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی برگزار شد و در یکی از مسابقات این مرحله تیم فوتبال چوکای تالش باید از تراکتور تبریز میزبانی کند. 

1976434

هواداران پرشور تالشی از بیرون آمدن این قرعه و حضور یک تیم مدعی لیگ برتر در تالش که پس از چند دهه اتفاق می‌افتد راضی هستند، اما در عین حال این نگرانی را نیز دارند که مسئولان سازمان لیگ ورزشگاه پوریای ولی را برای میزبانی از این مسابقه تایید نکنند.

مشکل عمده ورزشگاه پوریای ولی مربوط به نور این ورزشگاه است و به همین دلیل هواداران این تیم از مسئولان استان گیلان این درخواست را دارند تا خیلی سریع درباره میزبانی چوکا در تالش دست به کار شوند و با انجام اصلاحات مورد نیاز اجازه پذیرایی از تراکتور در تالش از آنها گرفته نشود.

دیدگاه‌ها