کد خبر : 1992929 | 18 دی 1402 ساعت 17:47 | 14.4K بازدید | 8 دیدگاه

اظهارات تند و زن‌ستیزانه بارتون ادامه دارد

جوی بارتون، بازیکن سابق انگلیسی، به اظهارات زن‌ستیزانه خود ادامه می‌دهد و این بار توجیه کرد که به خاطر پدر پدربزرگش علیه کارشناسان زن موضع می‌گیرد.

اظهارات تند و زن‌ستیزانه بارتون ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، جوی بارتون، هافبک سابق برنلی، به رفتارهای زن‌ستیزانه خود علیه کارشناسان فوتبال ادامه می‌دهد.

بارتون که طی هفته‌های اخیر با اظهارنظرات متفاوت در فضای مجازی چندین بار مورد حملات کاربران است، بار دیگر مورد توجه قرار گرفته است. این دوشنبه، او پیام‌های جدیدی منتشر کرد که در آن توضیح داد این کار را برای ادای احترام به پدر پدربزرگش که در جنگ جهانی اول کشته شده است، انجام می‌دهد!

بارتون نوشت: "پدر پدربزرگم در سال 1915 در ایپرس (بلژیک) دچار گازگرفتگی شد. او بعداً در آن جنگ به خاطر شجاعتش یک مدال نظامی دریافت کرد. نام او پاتریک استانتون است. اگر دوست دارید به نقل قول او نگاه کنید. من در قبال او و صدها هزار مرد مانند او وظیفه دارم. آن‌هایی که جانشان را دادند تا شما الان زندگی کنید. من بیکار نمی‌ایستم و اجازه نمی‌دهم این کشور بزرگ را نابود کنید. این کشور کامل نیست اما قطعا بهتر از بسیاری از مکان‌های دیگر روی زمین است."

1976387

او همچنین گلایه کرد که کاربران به "پیام‌رسان" حمله می‌کنند نه "پیام". بارتون نوشت: "تعداد کمی از فوتبالیست‌های شکست خورده، مدیران ناکام جنایتکاران، محکومان، اراذل و اوباش خشن عاملان چنین تبلیغاتی هستند. من آن گوسفند سیاه هستم. آن گرگ تنها. کسی که به پول شما، نفوذ شما نیاز ندارد، کسی که از شما نمی‌ترسد، کسی که نمی‌توانید آن را پاک کنید. باید من را بکشید. به تماشا کردن ادامه بدهید و به هر سازی که من می‌زنم برقصید ای نادان‌های لعنتی."

بارتون، انی آلوکو و لوسی وارد بازیکنان سابق فوتبال که به عنوان کارشناسان زن به اظهارات بارتون واکنش نشان داده بودند، را با فرد وست، قاتل زنجیره‌ای (مرد مظنون به قتل 12 زن جوان بین سال‌های 1967 و 1987) و همسر و همدستش یعنی رز وست، مقایسه کرد.

بارتون گفت: "آلوکو چطور در مورد فوتبال مردان صحبت می‌کند؟ او حتی نمی‌تواند به درستی به توپ ضربه بزند!"

دیدگاه‌ها