کد خبر : 1992901 | 19 دی 1402 ساعت 02:42 | 9.8K بازدید | 10 دیدگاه

فرصت انتقام برای آبی‌ها فراهم شد:

استقلال-مس رفسنجان، به یاد مارتین رائول!

استقلال و مس‌رفسنجان برای دومین‌بار در جام حذفی به مصاف هم خواهند رفت.

استقلال-مس رفسنجان، به یاد مارتین رائول!

به گزارش "ورزش سه"، امروز قرعه‌کشی جام حذفی ایران برگزار شد و استقلال در یک دیدار دشوار باید در رفسنجان به مصاف مس برود، دیداری که سال 88 برای استقلالی‌ها خوش یمن نبود.

استقلال و مس‌‌رفسنجان سال 1388 در مرحله یک شانزدهم جام حذفی به مصاف هم رفتند و این بازی پس از طی کردن وقت‌های قانونی و اضافه با نتیجه دو بر دو به ضربات پنالتی رفت و در این مسابقه مس پیروز از میدان خارج شد، در آن دوران مس رفسنجان در لیگ یک حضور داشت و استقلال قهرمان فصل گذشته لیگ برتر بود.

این دیدار که دقایق ابتدایی آن با توفان خاک و شن همراه شد در 120 دقیقه با نتیجه 2 بر 2 تساوی به پایان رسید،. امیرحسین محمدی (۲۲) و میلاد داوودی (۳۷) برای مس رفسنجان گلزنی کردند و گل‌های تیم استقلال نیز توسط میلاد نوری (۲۲) و علی علیزاده (۲۶) به ثمر رسید.

ستاره این مسابقه گلر خارجی مس‌رفسنجان بود که در جریان مسابقه پنالتی حسین کاظمی را مهار کرد و در ضربات پنالتی با مهار پنالتی یدالله اکبری یک تنه مس‌رفسنجان را به مرحله بعدی جام حذفی فرستاد.

این دومین تقابل مس‌رفسنجان و استقلال در چهارچوب مسابقات جام حذفی خواهد بود و استقلالی‌ها در این بازی به دنبال انتقام شکستی خواهند بود که نزدیک به 14 سال از آن می‌گذرد.

دیدگاه‌ها