کد خبر : 1992200 | 15 دی 1402 ساعت 17:58 | 40.8K بازدید | 34 دیدگاه

رکوردشکنی جذاب: بهترین نیم فصل تاریخ رئال!

رئال مادرید توانست بهترین عملکرد ممکن را در تاریخ این باشگاه از نظر دفاعی در این نیم فصل به ثبت برساند.

رکوردشکنی جذاب: بهترین نیم فصل تاریخ رئال!

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی رئال مادرید برابر مایورکا در چارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم لالیگا به این معنا بود که آنها توانستند عنوان قهرمانی نیم فصل این مسابقات را از آن خود کنند. 

شاگردان کارلو آنچلوتی رقابت نزدیک و جذابی را با خیرونا در صدر جدول لالیگا دارند و پیروزی این تیم برابر اتلتیکو مادرید در دیداری جذاب و پرگل با نتیجه 3-4 باعث شد که آنها هم امتیاز با یکدیگر پیش بروند و تنها تفاضل گل بهتر باعث شد که رئال در صدر جدول قرار بگیرند. 

اما نکته جالبی که باعث شده است رئال مادرید در این فصل برتری قابل توجهی نسبت به حریف داشته باشد مربوط به خط دفاعی و عملکرد خارق العاده و درخشان این تیم با وجود مصدومانی است که دارد. 

1966022

رئال مادرید از ابتدای فصل تا به حال در 19 دیداری که انجام داده تنها یازده گل دریافت کرده و به این ترتیب بهترین رکورد دفاعی در نیم فصل اول در تاریخ این باشگاه را به ثبت رسانده است. 

این رکورد در حالی به ثبت رسیده است که مصدومیت تیبو کورتوا در فاصله دو روز تا شروع این مسابقات و همچنین پارگی رباط صلیبی ادر میلیتائو در همان ابتدای فصل باعث نگرانی زیادی برای هواداران و کادر فنی رئال شده بود اما بازیکنان این تیم تا به حال توانسته‌اند شرایط را به خوبی مدیریت کنند.

دیدگاه‌ها