کد خبر : 1992173 | 15 دی 1402 ساعت 15:59 | 51.7K بازدید | 11 دیدگاه

اصرار یونایتد: این ستاره سابق رئال را هم می‌خواهیم

منچستریونایتد در حال بررسی شرایط برای جذب میگل گوتیرز، ستاره سابق رئال مادرید، در ماه ژانویه است.

اصرار یونایتد: این ستاره سابق رئال را هم می‌خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد فصل بسیار سخت و دشواری را پشت سر گذاشته و در جایگاه هشتم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس قرار دارد، در حالی که از رقابت‌های اروپایی هم به طور کامل حذف شده است. 

روز گذشته اعلام شد که سرخیو رگیلون قرارداد قرضی‌اش با یونایتد را فسخ کرده و بار دیگر به تاتنهام برگشته تا در ادامه فصل بتواند به این تیم کمک کند و حالا دست اریک تن‌هاخ برای انتخاب بازیکن بیش از پیش بسته شده است. 

این مربی هلندی حالا از مدیران منچستریونایتد خواسته است که بازیکنانی را برای تقویت این تیم در نیم فصل دوم به خدمت بگیرند و شرایط را به خصوص در خط حمله این تیم بهبود ببخشند و یکی از بازیکنانی که آنها به صورت جدی زیر نظر دارند گوتیرز است. 

1965159

این ستاره آکادمی رئال که سابقه پوشیدن پیراهن تیم اول این باشگاه را هم در کارنامه دارد، حالا نمایش درخشانی را در ترکیب خیرونا به نمایش گذاشته و به یکی از مهره‌های کلیدی این تیم در این فصل تبدیل شده است. 

روزنامه سان با تایید این خبر مدعی شده است که نمایندگان این باشگاه چند بازی گوتیرز را از نزدیک تماشا کرده‌اند و تحت تاثیر هوش فوتبالی و توانایی‌های هجومی‌اش در زمین قرار گرفته‌اند و قصد دارند به زودی پیشنهادی را برای انتقالش به اولدترافورد در پنجره نقل و انتقالات زمستانی ارائه کنند.

دیدگاه‌ها